Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nemlig at hvis man siterer et anonymt innlegg, så vises navnet på den som har skrevet det anonyme innlegget i det siterte innlegget!! Da forsvinner jo all anonymitet!

Nemlig at hvis man siterer et anonymt innlegg, så vises navnet på den som har skrevet det anonyme innlegget i det siterte innlegget!! Da forsvinner jo all anonymitet!

Annonse

Hei igjen.

Som jeg skrev over trodde jeg at dette var fikset. Så supert at dere sier i fra.

For at dette skal være så sikkert som mulig fjerner vi muligheten for svar (quote) og multisitat inntil problemet er løst.

Dette har heldigvis ikke skjedd med mange. Vi beklager så mye at vi ikke fant denne feilen.

Elin :)

Hei!

Denne feilen fikset vi for noen timer siden, så man er fortsatt trygg når man poster noe anonymt hos oss. Det er veldig viktig for oss at dere føler dere trygge hos oss, så dette med anonymitet er noe vi tar veldig alvorlig.

Ingen er anonyme lenger. Dersom trykker på svarknappen øverst eller velger stor editor og blar ned på siden under Emnesammendrag, står nicket til alle de "anonyme" posterne.

Jeg har haket av for anonym, men du kan se nicket mitt under emnesammendrag.

Annonse

...og der meldte han fra at det er fikset.

Setter veldig pris på at dere gjør oss oppmerksomme på sånne blemmer. Som jeg nevnte er det noe som er veldig viktig for oss, så vi kaster oss rundt hvis vi oppdager feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...