Gå til innhold

kranglesiden til dinbaby har havnet på barnimagen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ann-Mari
Ikke at det er så vesentlig, siden siden nå er ubrukelig i utseende og brukergrensesnitt uansett.

Hei sug lut,

Siden "Kranglesiden" var et felles forum i den gamle løsningen måtte vi nå velge et sted det skulle ligge, og dermed fikk Barn i magen forumet det forumet. Men en ny krangleside kommer til å bli opprettet her på Din baby også. Så bare hold ut litt til, så kan dere sette i gang her også ;)

Ang. utseende og brukergrensesnitt så jobbes det fortsatt med dette for å få på plass alt. Høyresiden er ikke helt klar, så her må det en del rydding til. Men vi jobber oss jevnt og trutt igjennom alle problemene og løser de fortløpende. At siden vil se litt "ruskete" ut i en liten periode må vi dessverre leve med.

Tull. Kranglesiden har aldri vært felles, barnimagen hadde sin egen og på den som dere nå har lagt inn til dem er det utelukkende tråder av DIB-aktive brukere. Ergo er det på DIB den skulle ligget. Dere har i så fall slettet Barnimagens krangleside og i stedet gitt dem alle våre pågående tråder i stedet.

Endret av sug lut
Pølserør. Tull. Kranglesiden har aldri vært felles, barnimagen hadde sin egen og på den som dere når har lagt inn til dem er det utelukkende tråder av DIB-aktive brukere. Ergo er det på DIB den skulle ligget. Dere har i så fall slettet Barnimagens krangleside og i stedet gitt dem alle våre pågående tråder i stedet.
Og hvorfor får jeg opp hele ditt innlegg i svarboksen når jeg skal skrive svar, og hvis jeg sletter det får jeg et digert tomt område?
Gjest Ann-Mari
Pølserør. Tull. Kranglesiden har aldri vært felles, barnimagen hadde sin egen og på den som dere når har lagt inn til dem er det utelukkende tråder av DIB-aktive brukere. Ergo er det på DIB den skulle ligget. Dere har i så fall slettet Barnimagens krangleside og i stedet gitt dem alle våre pågående tråder i stedet.

Jeg må bare beklage og si at her ligger feilen hos Elin (som er forumansvarlig), og at du har helt rett :) Elin sitter nå og gremmes over dette, og skal ta tak i det med en eneste gang ;) Utrolig bra du er så våken!

Ang. svar funksjonen så er det slik: Om du trykker på "Svar" under et spesifikt innlegg svarer du direkte til dette. Men legger du inn svaret i bunnen av hele innlegget og trykker "Publiser", svarer du på hele innlegget. Var det forklarende?

Jeg må bare beklage og si at her ligger feilen hos Elin (som er forumansvarlig), og at du har helt rett :) Elin sitter nå og gremmes over dette, og skal ta tak i det med en eneste gang ;) Utrolig bra du er så våken! Ang. svar funksjonen så er det slik: Om du trykker på "Svar" under et spesifikt innlegg svarer du direkte til dette. Men legger du inn svaret i bunnen av hele innlegget og trykker "Publiser", svarer du på hele innlegget. Var det forklarende?

Mulig jeg er litt tett. Men jeg trenger jo ikke hele ditt innlegg sitert direkte under ditt innlegg som er det jeg svarer på? Eller vil alle nye innlegg nå legge seg nederst? Det er slitsomt, da får man ikke fulgt andre svar på samme del-innlegg uten å lese hele tråden hver gang.

Ang krangle: Kjapt levert, men hehe, nå har gamle Barnimagen-krangle blitt lagt til på Dib, mens Dib-krangle fremdeles ligger på Barnimagen. Så da er det bare for dere å bytte likt mot likt :-)

Annonse

Ang krangle: Kjapt levert, men hehe, nå har gamle Barnimagen-krangle blitt lagt til på Dib, mens Dib-krangle fremdeles ligger på Barnimagen. Så da er det bare for dere å bytte likt mot likt :-)

Haha, gjett om vi mobber Elin nå. Øynene hennes går i kryss :-D

(Hun skulle fikse det med en gang!)

Gjest Ann-Mari

Om du trykker på "Svar" på mitt innlegg vil jeg også få en mail (hvis jeg valgt å få varsler direkte) om at noen har svart meg. Om man kun legger inn svaret i bunnen (slik jeg gjør nå) og trykker "Publiser" siterer man ingen direkte og man slipper sitatboksen.

Alle svar vil legge seg under hverandre, så dette vil jo da bli litt annerledes enn det var i den forrige løsningen.

Forstod du litt mer nå? Er litt vanskelig å gjøre seg forstått kun via tekst noen ganger, men håper det går i boks. Om ikke lager jeg gjerne en "plansje" med litt piler og kruseduller til deg :)

Flott trampeklapp!

Fnis, du ville ikke foreslått plansjer om du kjente meg, jeg er allergisk, men jeg skjønte deg nå - trodde bare at noe ville vedvare i forhold til gammel standard, at det var en måte å svare på et innlegg midt i tråden uten å sitere hele innlegget (slik dere hadde før m innrykk). Noe av hovedinvendingen mot ny look er jo at det må scrolles i stor stil siden hvert innlegg inneholder så mye luft og generell bumf (avatar, signatur, etc - og altså sitat av det man svarer på). Det er ikke brukervennlig å måtte gå til "neste side" etter bare noen få innlegg når man vet at enkelte innlegg har gått opp til maxen på rundt 300 innlegg - det blir mange sider og mye trykking for å finne igjen noe, i forhold til ren scrolling.

Endret av sug lut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...