Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten min har de siste dagene blitt mye mer klengete og nærhetskrevende - det antar jeg er ganske normalt - har sett at man må regne med det rundt 8 mnds alder (hun ble 8 mnd i går).

Men, samtidig har hun plutselig "glemt" hvordan hun skal rulle??! Hun har rullet fra rygg til mage fra hun var 3 1/2 mnd, og har alltid gjort dette så snart hun har blitt lagt på ryggen.

Nå blir hun i midlertid bare liggende på ryggen og sutre..! Og ser fortvilet ut, som at hun har lyst, men ikke får det til. Hun får til hvis jeg gir en hjelpende hånd, slik at hun griper mot hånden min og dermed drar seg rundt. Men hvis jeg ikke sitter ved siden av, går det ikke...

Har en tann som straks kommer igjennom, vet ikke om det kan ha noe å si? I tillegg har hun prompet mye de siste to-tre dagene (ikke pleid å gjøre det). Virker ikke som hun har det vondt noe sted.Ellers aktiv og vil stå mens vi holder i hendene, hopper i fanget. Når hun ligger på magen åler hun som normalt.

Noen som har opplevd noe lignende? Har vel vart en tre dager nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter er av typen som blir veldig klengete rett før hun blir syk. Det er en ganske god indikator på når hun kommer til å bli syk. Når hun kan hoppe å sprette og virke kjempefin men er ekstremt mamma orientert. Da vet jeg at hun kommer til å bli syk.

Men hvordan andre barn er vet jeg ikke.

Skrevet

Nei, ingenting ellers som tyder på at hun begynner å bli syk - da ville jeg tro at hun hadde blitt det nå...? Har vært klengete siden søndag.

Nå ruller hun iallefall til venstre med oppmuntring, men uten fysisk hjelp - så det går fremover ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...