Gå til innhold

Da har jeg hørt hjerteslagene <3 "angelsounden" er i hus ;-)

Anbefalte innlegg

Bare det at Teknikmagasinet lurte meg, og solgte meg en doppler i stedet, de kalte det for angelsound og trodde det var det samme, de pleier å få inn den doppleren når de er tom for angelsounder.. idioter.,.. jaja...

Fikk ihvertfall, etter mye kluss med batteriet, hørt den deilige lyden av hjerte, ca 2-3 slag i sekundet, det kan vel stemme...? hehe...

Fantastisk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143895865-da-har-jeg-h%C3%B8rt-hjerteslagene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ herlig! :)

Jeg fÅr forhÅpentligvis en doppler i posten i morgen, selv om det enda er meget tidlig for min del Å kunne høre noe enda :P hehe... Men er lov Å prøve seg :)

rundt 140-160 +/- slag i minuttet er rimelig rett vil jeg mene :)

Hvor langt på vei er du?

Jeg gjorde et impulskjøp i dag og kjøpte en doppler. Men hørte ingenting da vi prøvde nå. Er bare 14-15 uker på vei, så hadde vell egentlig ikke forventet å høre noe heller.

Gleder meg til den dagen vi hører lillevennen i magen!

Jeg er 13 + 2 i dag. Måtte lete en stund da og fant den langt nede, måtte skru opp volumet en del også, men da var det tydelige slag :-)

Det sto noe om noen tider på døgnet det var lettest å høre, om morgenen f.eks. og en time etter lunsj, kanskje du finner hvis du prøver igjen i morgen tidlig :-) Lykke til med det begge to :-)

Så bra!! Slipper du ut magen i jula da eller Fjelljenten?:-p Jeg føler magen blir større og større, men det kan like godt være innbilning. Jeg har også fått den typiske "gravid-svaien" i ryggen som alle snakker om, og ser gravid ut på holdningen, men må konsentrere meg om å rette meg opp. Gleder meg til det er offentlig og magen min er like stor som din:-D

Tror det varierer veldig når en kan høre hjertelyd, jeg hørte ingenting 9+4, men fant den med en gang når jeg var 11+0. Tror også det kommer an på hvordan barnet ligger og kroppsfasongen til mor. En venninne av meg fikk ikke høre hjertelyden hos jordmor når hun var 14 uker, og hun er litt kraftig. I kveld måtte jeg lete litt og ble stresset, men fant den bare jeg presset proben langt nok inn... Nå skal den gjemmes igjen!!

Hehe, klarer du å få gjemt den godt nok nå da? :-p

Må snakke litt med mannen nå, men blir mest sannsynlig til at jeg slipper den ut nå ja, hehe... skal høre en gang til nå når han er ferdig å lage seg mat og sånn (han er nettopp kommet hjem fra jobb), så skal jeg høre hva han synes ;-)

Annonse

Jippi så spennende:-D Synes dere er flinke som har holdt dere så lenge...Tenk så gøy om du bare trapper opp på julaften med struttende mage, tipper mange får hakeslepp:-) Er dette deres første?

Njai har litt problemer med å skjule den , må ha litt romslige klær. Hadde tenkt å ha en stram kjole på julaften, men litt dumt hvis alle gjetter hemmeligheten før de får åpnet ultralydbildet under treet... Så jeg må nok revurdere kjolevalg, alternativ kjøpe meg en slags jakke jeg kan ha over.

Mente egentlig doppleren, hehe.... men løs kjole kan være lurt, har noen klar her fra da jeg var usikker... ;-) Jeg har fortalt det til mamma, pappa, søster og bror, som vi skal være med å julaften, så da er det ikke noe stress. Det er svigers og resten av familien evt. de andre dagene som er "problemet", men tror vi er kommet frem til at vi skal si det nå :-) Mannen er litt usikker ennå, skjønner ikke helt hvorfor han vil vente så lenge, han vil bare ikke ha noe mas sier han...

Vi har en gutt på 4 år fra før, så vi skal uansett først fortelle ham det nå, så kan han få lov til å fortelle det til farmoren osv... du da?

Så gøy for storebror å få fortelle den store nyheten. Tipper han blir glad for å få en lille-bror eller -søster:-) Ja her blir det første barnebarn på begge sider (med unntak av min svigerinne som har termin en uke før meg).. Og de ble så lei seg når det gikk galt sist gang, så det skal bli gøy å kunne la de glede seg uten å måtte legge demper på gleden (fortalte det ganske tidlig sist).

Tror det blir en minnerik jul for oss alle i år:-)

Så gøy lykkelig78 :-) Jeg måtte høre en gang til med min kjære i går, helt herlig :-) Gleder meg også sykt til UL i januar, kan nesten ikke vente og håper det går superfort....

TurboJenny: Stor stas med første barnebarn da ja kan jeg tenke meg :-) Og deilig for dere å kunne fortelle det nå når dere er på den sikre siden :-) Sønnen vår har snakket om baby lenge nå, og i det siste har han vært helt overbevist om at jeg har baby i magen, hehe... Først ville han bare at det skulle være en gutt, som skulle hete Elias (det samme som bestevennen i barnehagen, hehe...), men nå en av dagene her hadde han plutselig lyst at det skulle være en jente ;-) Har prøvd å skjule det litt og har bare sagt at det kanskje kommer en baby inn i magen til mamma snart, for å ikke gjøre ham for giret, men nå når han kommer fra barnehagen skal vi fortelle det ordentlig, gleder meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...