Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ann-Mari
Det er ut som om det begynner å gå seg litt til her, og vil ikke virke negativ, men hvordan får jeg slettet profilen min?

Hei Klaraklar,

Så bra! I første omgang så går det ikke an å slette si egen profil, så dette må vi gå inn å gjøre enkeltvis. Men send gjerne en mail fra den opprettede brukerens e-post adresse til [email protected] med brukernavn, og så tar vi tak i det.

Gjest Klaraklar
Hei Klaraklar, Så bra! I første omgang så går det ikke an å slette si egen profil, så dette må vi gå inn å gjøre enkeltvis. Men send gjerne en mail fra den opprettede brukerens e-post adresse til [email protected] med brukernavn, og så tar vi tak i det.

Ok, takk for svar. Litt tungvint måte å slette profilen sin på, så da kan like godt profilen bestå litt til. Men er det egentlig lov å gi brukeren så liten kontroll på sin egen brukerinformasjon?

Jeg ser forøvrig en ting jeg ikke liker, og det er at de nyopprettede meldingen ikke gir noen informasjon om hvilket forum det tilhører. Dumt.

Lykke til videre med å opprette orden i kaoset. :)

Gjest Ann-Mari
Ok, takk for svar. Litt tungvint måte å slette profilen sin på, så da kan like godt profilen bestå litt til. Men er det egentlig lov å gi brukeren så liten kontroll på sin egen brukerinformasjon? Jeg ser forøvrig en ting jeg ikke liker, og det er at de nyopprettede meldingen ikke gir noen informasjon om hvilket forum det tilhører. Dumt. Lykke til videre med å opprette orden i kaoset. :)

Akkurat nå er dette litt tungvint. Men en egen slette funksjon for hver enkelt bruker er noe vi skal få på plass etterhvert.

Jeg skjønner godt hva du mener med "Nylig opprettede emner" og den tar jeg med meg videre.

Takk skal du ha ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...