Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på CFC i januar tenker jeg hvis alt går etter planen. Men lurer litt på når inseminasjonen skal skje. Dvs. blir det dagen etter positiv eggløsningstest?

I pakken står det at man skal teste om morgenen, tester man kunn morgen og ikke kveld?

Og bare ringer man og får time når man har fått positiv test?

Jeg føler meg GRøNN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Da vi prøvde AIH i dk ble jeg fulgt opp av gynekolog her hjemme. Jeg tok ikke el test, men var inne og tok ul for å måle eggenes str. Da 1 eller flere egg nærmet seg riktig str (husker ikke hvor stort), fikk vi beskjed om når vi skulle sette eggløsningssprøyta. Den ble satt på kvelden kl 22. Da var det tid for inseminasjon 1.5 dager etterpå (34-35 timer etter at el-sprøyta var satt) Men, hvis du ikke går på noen hormoner eller noe sånt vet jeg faktisk ikke :(

Skrevet

Takk, nei jeg går ikke på hormoner. Skal forsøke uten først. :-)

Er det ingen som vet? synes cfc hadde lite info om det på sidene sine.. jaja jeg får sende dem en mld.

Skrevet

Hei.

CFC vil at man tar eggløsningstesten om morgenen. Da skal man reise ned til inseminering dagen etter. Det er jo ikke noe i veien for at man også tar test om kvelden, for på den måten er man jo litt mer forberedt på å plutselig skulle kaste seg rundt på tur. Sjekk mulighetene du har for måter å reise ned på og ha ankomsttidene klare. Så må du ringe inn til CFC tidlig på morgenen når du har positiv EL-test, og de vil booke en time som passer for deg dagen etter. Håper dette er til hjelp :)

Skrevet

Hei

Jeg har vært på 1 forsøk hos Stork. De ville at man skal teste EL både morgen og kveld. Tester man positivt på kvelden, bør man ha en time dagen etter. Hvis man tester positivt på morningen kan man bestille samme dagen eller dagen etter. Stork var også interresert i å vite når på døgnet EL testen var negativ før du testet positivt, slik at de hadde mest mulig opplysninger om EL. Håper dette var til hjelp :)

Skrevet

Tuuuusen takk :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...