Gå til innhold

Innlegg forsvinner første gang jeg registrerer dem...

Anbefalte innlegg

Hei,

når jeg forsøker å skrive innlegg her på forumet og trykker "Publiser", blir jeg bare sendt tilbake til hovedsiden for forumet... Så funker det neste gang jeg forsøker - merkelig. ;) Jeg gjør ikke noe forskjellig andre gangen jeg går inn og det virker.

Noen ide om hva dette kan skyldes, og er det noen andre som har det samme problemet?

Fortsetter under...

Hei, når jeg forsøker å skrive innlegg her på forumet og trykker "Publiser", blir jeg bare sendt tilbake til hovedsiden for forumet... Så funker det neste gang jeg forsøker - merkelig. ;) Jeg gjør ikke noe forskjellig andre gangen jeg går inn og det virker. Noen ide om hva dette kan skyldes, og er det noen andre som har det samme problemet?

Og denne gangen skjedde det faktisk ikke, hurra :), men det har skjedd med mine tidligere innlegg.

Gjest Ann-Mari
Og denne gangen skjedde det faktisk ikke, hurra :), men det har skjedd med mine tidligere innlegg.

Jeg har merket at det er en liten bug som dukker opp innimellom, så dette raporterer jeg inn for slik skal det ikke være. Beklager denne ulempen enn så lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...