Gå til innhold

Hvor er Slankedebatten?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi var en fin liten gjeng som slanket oss sammen, vil veldig gjerne ha vårt eget sted.

I tillegg var det ALT for mye på fremsiden!! Blar og blar og finner ingenting.

Alle klubbene må da kunne legges for seg selv?

I tillegg trodde jeg man kunne huke vekk underkategorier, ikke bare hovedkategoriene? Jeg har for eksempel ingen interesse av å lese "Småtroll 6-8 år" eller "Oss pappaer imellom" for eksempel! Skulle vært mulig å huke vekk sånne underkategorier også, hvis dere skjønner?

Ellers synes jeg dette virker supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle forresten også likt at når man er innpå for eksempel "Skravlesiden", så ser du/dere at emnene får liten plass, det står ord nedover og ikke så mye bortover, om dere kunne "dradd det utover" litt, så emne kommer mest mulig på èn linje. Ser så rotete ut sånn som det er nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari

Heisann :)

Akkurat nå finner du Slankedebatten under "Helse og samliv": http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?/forum/4981-slankedebatten/

Siden vi jobber kontinuelig med forumstrukturen nå så kan denne flytte på seg etter en liten stund. Denne bestemte debatten skal etterhvert under "Helse og samliv" og så under en underkategori som heter "Kosthold, trim og trening".

Vi prøver å kutte ned på underforumer og underkategorier, for at det skal bli enklere for dere å finne frem. Beklageligvis så har vi ikke kunnet gjort om dette før vi rullet ut, pga at det har vært teknisk umulig. Men vi er nå på saken.

Dessverre er det ikke mulig å huke vekk underkategorier. men jeg tror at dette blir bedre når vi får færre underkategorier å gå igjennom.

Når det gjelder emner som går over flere linjer så er dette noe vi dessverre ikke får gjort noe med nå. Dette kommer av at det tomrommet som er der i dag trenger plassen til div. andre funksjoner som blir rullet ut etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...