Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, vel, tipper at nye brukere ikke synes dette er noen god løsning i forhold til hva som er ellers på nettet, ei heller i forhold til det som var før. Greit at det er færre forum, men det virker som mye mer nå, det er den lengste sida jeg har sett med kategorier.

Heldigvis er dette første dagen da, og endringer kan foretas :)

Nå er det takk og farvel her i alle fall, dette var rotete. Takk for meg! Og seriøst???? Kode for å legge inn innlegg.... måtte skrive inn koden over ti ganger før jeg traff rett...dette er siste inlegg herifra.

Det måtte ikke jeg, kanskje fordi jeg var innlogget?

Hei alle sammen.

Jeg beklager at dere opplever problemer med siden.

Vi har akkurat fått den ut, og jobber nå med strukturen. Anonymforumet skal så klart ikke ligge nederst. Og mange av forumene her inne skal ikke være her. Vi skal ha mange færre forum nå enn vi hadde før. Helt enig i at forsiden er altfor lang! :)

Så jeg håper dere har tålmodighet i et par timer til.

Her er forresten skravlesiden: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?/forum/2954-skravlesiden/

Hilsen Elin :)

Annonse

Ja, dette var ikke helt topp. Og hvordan huker man av om man faktisk vil være anonym her? Må man logge ut da, eller?.

Fant det ut nå, ser jeg, men det var da fryktelig tungvint? Hvorfor ikke ha boksen for anonym her, og ikke måtte trykke flere steder enn man må?

Gjest Ann-Mari
Fint. Oppdaget nå at jeg kan gjøre forsiden myyyye kortere :) Det er en grei funksjon. Men det vet jo ikke nye brukere.

Ja man kan gjøre forsiden sin mye kortere, og kun få opp de innleggene man vil følge ekstra nøye med på. Vi har laget en artikkel med en forklaring på de største endringene, den kan dere lese her: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article717436.ece

Om det er noe dere mener vi burde ta med så si gjerne i fra :)

Annonse

Gjest Ann-Mari
Det går ikke an å laste opp profilbilde, kommer bare opp "Serverfeil" ;)

Hei LilleMy,

Takk for at du gir tilbakemelding! Jeg har også testet ut dette, men får også opp "serverfeil". Grunnen til at jeg har profilbilde er fordi dette har blitt overført fra vårt testforum. Jeg skal ta dette videre til våre tekniske utviklere, og så får vi løst dette etterhvert slik at dere også får profilbilder.

Gjest Ann-Mari

Hei Flyttelasset,

Vi hadde litt problemer med innloggingen tidligere i dag, hvor man måtte logge inn to ganger for å komme inn. Men dette skal være fikset nå, og du skal kunne bruke gammelt brukernavn og passord. Om du fortsatt har problemer så kan du sende oss en mail med ditt brukernavn og så kan vi ta en titt på det: [email protected]

Er ikke helt sikker på om hva du mener med oppretting av denne tråden, men den har LisaGikkTilSkolen opprettet. Men på forsiden vil det siste nicket som har svart i tråden vises. Håper dette var forklarende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...