sjarmtrollet78 Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Hva tenker dere om all den gode julematen og spiser dere alt? Det er jo tid får fanalår, og sild i ulike sauser.. Jeg har så lyst på dette, men tørr ikke spise det. Er det farlig?? Skal ha pinnekjøtt på julaftem til middag, er veldig spent på om jeg kommer til å hovne voldsomt opp i kroppen, er jo fare for at jeg kan gjøre det:O/
Lise259 Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Jeg vet ikke noe fakta om pinnekjøtt, men har selv spist det ett par ganger i desember. Og kjente ikke noe forskjell på kroppen.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 ¨Jeg er spent og kommer til og spise det som er lov og spise. Reknar med jeg hovner opp. har termin om 21 dager.
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Jeg spiser alt av julemat, men må innrømme at blant annet sild ikke står på menyen her i huset;) Hadde forresten pinnekjøtt til middag i går (for 3.gang siden slutten av november), og har ikke merket noe forskjell på kroppen.
Lykkeli_med_2_i_magen:-) Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Er det vanlig å hovne opp av pinnekjøtt, eller er det jeg som misforstår noe her nå?!
sjarmtrollet78 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2011 Nei, er nok ikke vanlig... Men det inneholder jo mye salt og saltet binner jo vann. Det er derfor jeg lurer på om jeg kommer til å hovne opp mer i kroppen. Har jo en del hevelse nå på slutten av svangerskapet. Er jo ikke akkirat godt å hovne opp i fingre og føtter.
Gjest Hippoღ Skrevet 22. desember 2011 #7 Skrevet 22. desember 2011 Fenalår skal jeg klare å vente med til påske Men pinnekjøtt spiser jeg nam nam! Har heller ikke merket noe til opphovning. Men jeg har derimot fått større føtter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå