Gå til innhold

endelig ut i permisjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har gått helt greit å jobbe frem til nå, men i dag klarte jeg nesten ikke gå inn i bilen etter jobb fordi ryggen verka!:) Så jeg skal ærlig si at det var godt å komme ut i permisjon og kunne ta det litt med ro før junior kommer:)

Nå har jeg noen dager før jul for å fikse huset til jul, og så skal vi feire bursdagen til mannen min:) Jeg er bare "redd" at det skal bli kjett å være hjemme etter jula er over! Jeg har jo da enda 12 dager igjen til termin, og man vet jo ikke om han akkurat kommer den dagen , før eller etter!

Jeg gruer meg til fødselen, så på en måte venter jeg ikke på at han skal komme, men samtidig kjenner jeg at jeg begynner å bli utålmodig med at jeg vil at han skal komme ut:)

Jeg har hele tiden tenkt at jeg skal tenke at han ikke kommer før termin hvertfall, og da heller bli overrasket hvis han skulle komme før:) Og skal prøve å fortsette å tenke det etter jul... Jeg har jo masse strikking å gjøre, hunder å lufte, venninder å besøke osv:) Men kanskje ikke lysta er så stor når det gjelder å farte rundt når magen blir enda større!!??

Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget men:) hehe... Lykke til dere andre damer her inne:)! Ventinga er vi mange om tror jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellå!!:) jeg har 20 dager til termin og har vært lei leeeeenge!

Mye pga at førstemann ble født 1 mnd før termin og jeg+alle andre har trodd at neste skulle komme før også!! Så nå kjenner jeg at jeg er temmelig utålmodig ;) har ikke gått så lenge gravid før jeg.. nesten som om jeg er på overtid!! haha :D og jeg er bare super svæææær! Lagt på meg 25 kg og lengter etter å komme i form igjen :)

Men er nok like greit at han kommer til over nyåret og ikke til jul.. har ikke akkurat lyst å feire jul på sykehus.. høhø.. men det som skjer det skjer.. får smøre oss med tålmodighet.. og ja.. vi er nok en go gjeng som bare venter og venter :) Meeeeen, plutselig har bebisene våre i armene <3 :)

Lykke til!!! =)

Skrevet

hehe...

Jeg kjenner at magen begynner å være litt i veien:) Og enda så regner jeg med at den kommer til å vokse masse de siste ukene før termin:)! Har lagt merke til at når man kommer ut i permisjon virker det nesten ut som man bare sveller ut:) hehe...

Frister ikke så mye for min del heller å feire jul på sykehus:) Verken før, under eller etter fødsel liksom:) Samtidig så får man ikke gjort noe om beibi først vil komme:) Når man først er oppi det er man sikkert bare glad h*n kommer ut, fordi man vil bli ferdig med fødselen når man først har begynt:)

Vi får bare være tålmodige ja... Selvom det er litt vanskelig når man gleder seg så masse:) Jeg vet ikke helt om jeg akkurat er lei eller hva det er :) For som nevnt, gruer jeg meg til fødsel og sykehus samtidig som jeg gleder meg til å få junior ut:) Det er jo også sant som du sier: Det er jo uansett egentlig ikke lenge igjen til de er ute uansett:) For hver dag som går også så blir det jo nærmere (enda vi ikke vet akkurat når det skjer), selvom en dag virker som lite så blir en dag til to og så har plutselig ei uke gått:)!

Gjest Hippoღ
Skrevet

Jeg gleder meg veldig til å gå ut i permisjon! Men det er ikke før midten av januar :( Syns magen begynner å bli veldig tung... Men er også redd for at permisjonen blir laaaang og kjedelig før nurket blir født :o

Skrevet

Det virker som om flere kjenner det som meg:) Man synes det er godt å få slappet av, men samtidig så kan det jo bli tre kanskje fem uker med avslapping!!!!:) Ohnoooooo, det kan bli litt for lenge:)

Lykke til videre!:) Håper det går fort for din del til permisjonen starter hverfall! Det er så slitsomt når det er så tungt!! Og at permisjonstiden går bra:) Når de først er kommet ut og de skriker å vekker oss om natta så tenker vi: kunne du ikke blitt inne bare litt til!?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...