elin Skrevet 20. desember 2011 #1 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei alle sammen. Da er vi endelig klare!! I kveld/natt klokken 00:00 stenger vi forumet. Men vi åpner igjen i morgen tidlig klokken 07:00. Og jeg gleder meg!! Har du spørsmål eller kommentarer, bare spør meg her. Og kontakt meg gjerne på mail hvis du heller vil det: [email protected]. Lurer du på hvordan vi vil bli seende ut? Her får du en liten smakebit: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article717436.ece Dette blir bra. Hilsen Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 20. desember 2011 #2 Del Skrevet 20. desember 2011 Det blir sikkert bra! Synes du har fått en del surmaga tilbakemeldinger fra forumbrukere som svarer som om de skulle eie stedet, men flesteparten er positive eller forholder seg nøytralt til endringene, heldigvis. Synes du og staben din fortjener ros for endringsprosessen. Du er flink til å svare og ta brukerne på alvor! Det jeg lurer på er om noe av det som står på profilen er privat, eller kan holdes privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elin Skrevet 21. desember 2011 #3 Del Skrevet 21. desember 2011 Hei Lammelåret. Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger. Og ja, som du skriver - de fleste er positive. Og endringer er jo alltid litt kjipt før man blir vant til det. Så jeg tror og håper det ender godt. Du kan gå inn på kontrollpanelet ditt og velge hva du vil at skal synes osv. Og bare si i fra om det er andre ting jeg kan hjelpe med. Ha en strålende dag! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå