Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Jeg glemmer alltid å tilby gjestene kaffe, iom at jeg ikke drikker selv.. Har nå kjøpt meg en kaffebrygger fra cemo, og håper at jeg skal huske å bruke den. Det jeg da lurer på er hvorden jeg bruker den. Kan noen forklare, trinn for trinn, helt fra tom kanne, til jeg skal helle i kopp?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 hvordan ser den ut? har solgt cemo, om du finner en link så skal jeg forklare
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 http://cemo.no/sider/produkt.asp?ID=110&vare=1047 Takker på forhånd:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 ramla litt vekk i julegavepakking her Den er enkel. Ta av hele korken, ha i kaffe (litt ettersom hvor sterk kaffe man skal lage men 4måleskjeer til full kanne), så heller du kokende vann i og lar den trekke i 5-8min med korken på. Ta av ene delen av korken og hell i kaffekopp/tvkanne. Dersom kaffen blir stående lenge på den kan den bli litt sterk, men har du flere gjester vil den tømmes fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå