Gå til innhold

Hva har dere kjøpt av baby relatertutstyr?

Anbefalte innlegg

Tenker da på babybelte, slikt sjal som man surrer rundt magen, mammaklær, og om dere er begynnt og handle babyvogn, seng, klær osv. Og hvor langt er dere på vei?

Har ikkje kjøpt en eneste ting men lurer kanskje på om jeg må investere i noe snart :) Er 16+4 uker på vei...!

Fortsetter under...

Er 27 uker i morgen, og har kjøpt mammaklær (bukse, tights, tunika, kjole..), gjorde det allerede i uke 17. Har ellers kjøpt 3 bodyer. That`s it.

Tenkte å begynne og kikke på utstyr i januar, har ihvertfall ikke råd nå i jula. Trenger ikke så mye da vi har 2 barn fra før, men skal kjøpe ny vogn, kommode til babyen, nytt bilsete (hvorfor solgte jeg det forrige?!).. sprinkelseng og stellebord har vi, samt babygym, vippestol og sånt.

Er 14+3 og har ett barn fra før, så foreløpig har ikke kjøpt noe babyrelatert. Har jo en del ting fra før, må bare kjøpe "ny "/ brukt barnevogn og ny barnesetet til bil.Har masse tid igjen og vil se meg godt rundt og spare litt penger først.

Måtte derimot kjøpe et par ting til meg selv da, magen vokser fort, trenger sort vinterklær ( har masse for sømmer :)) og nytt større undertøy, pluss denne gangen kjøpte jeg krem mot strekkemarker da, var veldig sent med det første gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...