Gå til innhold

kan jeg være gravid likevel?

Anbefalte innlegg

jeg er snart 3 dager på overtid, men testen var negativ da jeg tok den idag (tok den midt på dagen)

er småkvalm og har vært det i et par dager nå. Har følt at jeg skal få mensen de siste 2 ukene men den kommer ikke. Kan jeg kanskje være gravid likevel? hååååper...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143894208-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt klart! :)

Om eggløsninga var litt forsinka så kan det være at hcg`en ikke e på et målbart nivå enda, eller den testen du brukte hadde sensitivitet i den øverste skalaen og dermed ikke slo ut. Det kan være store variasjona i sensitiviteten til testan, produsentan sir bare når det SKAL slå ut på testen, men det kan variere fra 8-100 (mIU/ml) Det vanligste e rundt 25 mIU/ml.

Lykke til ;) Ville tatt med morgenurin om 2 daga ;)

Min første test slo heller ikke ut som possitiv, hadde det akkurat som du beskriver, føltes ut som mensen kom når som helst.

Tok 3 tester til, og de ble tydligere og tydligere.

Vent en dag el to, så kanskje den slår ut:) Du må fortelle resultatet da:))

4 dager på overtid var min strek knapt synlig, men 5 dager over var det ingen tvil om at det var en strek. Det tok allikevel ca. 8 dager før den var like sterk og tydelig som teststrek. Jeg testet bare med morgenurin.

Så, det er fullt mulig, håper du får en fantastisk førjulsgave :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...