lilletulla12 Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Er i uke 14+3 nå og er så kvalm. så kvalm at jeg kaster opp 2-3 ganger om dagen. Er det noe som kan hjelpe mot denne kvalmen?
Ziiona Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Når det gir seg er veldig individuelt, men stort sett blir det borte rundt uke 18. Er jo dessverre noen som er så uheldige at de går dårlige hele veien, men det er heldigvis fåtallet. For meg hjalp det veldig å spise noe før jeg stod opp om morgenen. Ha noen salte kjeks eller mariekjeks etc på nattbordet som du spiser før du gjør noe som helst annet. Ikke stress, det gjør ting bare verre i forhold til kvalmen. Spis lite og ofte. Gjerne bare et knekkebrød, eller en halv brødskive i gangen. Jeg levde på bananer, epler, salte stenger, mariekjeks og smørbrød med servelat, skivet tomat og slangeagurk på i tre mnd. Spiste vel litt ca hver time for å holde kvalmen i sjakk. Gikk det for lenge mellom hver gang ble jeg skikkelig dårlig igjen. Drakk også jevnt med vann hele dagen, men aldri mer en noen få slurver i gangen. Funker også bra å blande eplejus og blå farris 50/50, da får du i deg litt mineraler ol som er greit når med kaster opp. Masse lykke til. Det blir bedre, føles bare ikke sånn når det står på som verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå