Gå til innhold

Hvem skal teste på nyttårsaften? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM er den 31.12.11.. Denne mnd har vi gjort alt rett å jeg håper såå det er en liten der inne <3

Vet nå hvertfall at det var et fint og modent egg der som bare lå å venta på svømmerene, så jeg håper alt er i boks :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikm ca 2. januar, så jeg er med:) Har også gjort alt riktig denne pp (som vanlig), men er visst ikke like lett å bli gravid som for noen år siden...

Er i 7. pp - hvilken er du i?

Skrevet

hei jeg er helt fersk her inne men hva er ikm? jeg skal også teste rundt nyttårsaftenen.

Skrevet

Jeg er vel egentlig i 5 pp.. men bare 2 av mnd har alt klaffet med eggløsning på alt d der.. Så vi har ikke prøvd så veldig lenge..

IKM betyr Ikke mens dag.. altså den dagen mensen skal komme men vi ikke vil at den skal dukke opp ;)

Skrevet

ok det var greit å vite.takk for svar.håper det klaffer for deg da. er veldig spent jeg også:)

Skrevet

Tipper jeg kommer til å teste litt før nyttårsaften her - er kvalm på 7. dagen og har metallsmak i munnen bl.a...

Skrevet

Mulig jeg blir å teste før .. Er utrolig spent denne mnd.. Har mens murringer på 4 dagen nå.. Litt usikker på ikm men tror det er fredag kanskje

Skrevet

Har IKM på nyttårsaften, så jeg er med! Hvis jeg klarer vente helt til da, hehe :P Spennende tider!

Skrevet

Hmm! Jeg har ikm 2. eller 4. januar, så tror jeg skal være med å teste nyttårsaften! :)

Skrevet

Jeg skal også teste. Ikke ikm før 5., og sikkert altfor tidlig, men bedre føre var ihvertfall..

Skrevet

Ååå jeg vil teste nå . Hehe .. Men det er jo ingen vits :/

Skrevet

Samme her 3 dager til ikm men jeg føler for å sjekke i måren tidligt også :P testoman her ;)

Skrevet

Jeg testa i dag, og den var selvsagt blendahvit... Men er mer bekymret for at kvalmen jeg hadde i 8-9 dager har forsvunnet. Fortsatt metallsmak, stikninger etc. da. Men har mista litt trua :(

Skrevet

Tok g test hos legen istad å den viste positiv :D:D så da hopper jeg over til 1 trimester. Endelig satt spiren vår etter 9 mnd :D

Lykke til videre alle sammen, håper dere får en fantastisk start på det nye året <3

Skrevet

Gratulerer så masse nette.ra :) Håper vi ses på 1.trimester om noen dager ;)

Skrevet

Off! Jeg sprakk i dag morges.. og testen var negativ :( Vet ikke helt hvilken dag som er IKM enda siden det varierer (26-28), men jeg håper på at det bare var for tidlig å teste enda. Har hatt masse stikkinger der nede i noen dager nå, men det er det eneste..

Skrevet

Gratulerer nette.ra!!! Håper vi sees inne på 1.tri om et par uker!

Skrevet

Har egentlig allerede testet. To med antydning til strek. En negativ.clear blue. Ikm nyttårsaften eller 1. Jan. Så har to tester til i morgen og 1. Nyttårsdag. Ømme pupper (litt mer enn vanlig like før mensen... ) Så håper det ikke bare er innbilning. Må oppdatere alle mann hvordan testingen gikk da... :)

Skrevet

jeg hopper paa her, hyar ikm den 2 januar :)

Skrevet

Så synd Høytoppåfjellet! Men satser på at det var for tidlig for oss (jeg testet neg. i går). Ikm ca 2. her, eller aner egentlig ikke etter merkelig el.

Skrevet

Neg test i dag gitt... Trodde det jeg så tidligere var en svak svak positiv... Men nei :(

Skrevet

Er vel håp enda, mispire! :)

Jeg testa negativt i dag, 2 dager før ikm. Men siden mini var oppe i natt og jeg måtte på do da, så ble det bare tre-timers urin i dag tidlig. Så jeg håper enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...