Gå til innhold

Dere som er skilt/separert..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå var det utroskap fra hans side som gjorde at jeg lempa han på dør, MEN følte det bare var siste dråpen som skulle til. Vi hadde nok kommet til å gått fra hverandre før eller siden.

En av grunnene var at han ikke tok ansvar for ungene, alltid jeg som stod opp med dem, han sov til langt på dag, selv når han hadde fri, han stakk av under kveldsstellet, gjorde aldri noe hjemme, jeg fant sokker OVERALT., jeg fikk ikke gå ut sammen med venninner, ikke kunne jeg gå på butikken alene uten en eller begge ungene. Så hadde han ikke vært utro, så hadde vi bare brukt litt lengre tid på å gå fra hverandre.

Hverdagen min var et helvete til å begynne med, men så etterhvert så gikk det opp for meg at det var bare meg og ungene jeg måtte rydde etter, og man instiller seg på å stå opp med dem hver morra, på natta osv. da er det ikke så ille likevel :) er bedre å være helt alene enn å være alene i forhold.

Kjærligheten tok slutt for min del, prøvde i 2 år ekstra, men ting blir veldig vanskelig når man ikke har den grunnleggende "platfirmen".

Med en gang vi flyttet fra hverandre ble hverdagen bedre, tiden som singel var herlig, istede for å være i et forhold på feil grunnlag. De siste årene har livet med ny kjæreste vært helt fantastisk og helt riktig.

Men, man skal vel være sikker på at det er noe å gi opp, i hvertfall om det er barn i bildet, for det er ikke en enkel prosess.

:-)

Han var psykopat, og jeg så ikke hvordan et riktig forhold kunne være før jeg traff en annen. Sånn sett var det jo utroskap, men det visste ikke eksen min. (Han vet det vel ikke enda).

Det kom til et punkt hvor jeg fikk grøsninger når han tok på meg, og da har det gått for langt

Nå er jeg gift med mannen jeg traff den gang, og kunne ikke vært lykkeligere :) Vi har vært sammen i snart 6 år, og det er fortsatt riktig. Det sluttet å være riktig etter 2 år med han andre, enda jeg holdt ut i 5 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...