<3håp<3 Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Hei hei Hvordan gikk det på pinnen i dag? Jeg fikk opp GRAVID kan nesten ikke tro d, så får ta ny test i morgen - bare for skkerhetskyld Så nå er iallefall testpinnen pakket om som kalendergave t mannen verdens beste kalendergave Håper du også er i samme bås som meg nå! Klem klem
Gjest usababy Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Gratulerer masse! :-) Så flott at den ble positiv! Jeg testet dessverre negativt...skikkelig kjipt. :-( Men jeg lurer likevel på om testen er feil...så jeg vil teste igjen imorgen og se... Hvilken test brukte du? Jeg brukte clearblue digital...
<3håp<3 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2011 Åneeeeeei så kjedelig - ja håper virkelig at der var noegalt med cb'n Hadde liksom litt trua på begge to jeg Jeg brukte også cb u/ ukeind. Krysser alt jeg har for deg!!
Gjest usababy Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Takk! Har snakket med sykepleier på Hausken, og sa at jeg syns det var rart den var negativ i og med at jeg har såpass med symptomer. Spurte henne om dette kunne komme av Lutinusen, hun sa både ja og nei...for i og med at jeg har vært gravid før så kjenner jeg også hva som er graviditetssymptomer fra sist...men disse kan da altså like gjerne komme fra Lutinus. På apoteket fikk jeg høre noe nytt ang testene. Mange hadde fått feilutslag når de brukte metoden å tisse på testpinnen 5 sekunder, fordi det var for kort tid. Hun anbefalte å bruke prøveglass og holde testpinnen ihvertfall 20 sek nedi under testen. 10 sek var også for lite. Dette hadde de gitt beskjed om til leverandøren, at de måtte endre i pakningsvedlegget i og med at så mange testet feil. Så jeg griper etter disse halmstråene...har jo ikke hatt blødning eller noe ennå. Tester igjen imorgen, hvis det er negativt da også er vi innstilt på å kjøre på for fullt ved neste forsøk. Heldigvis har vi kjøpt pakketilbudet med 3 forsøk... Vi var sykt skuffa idag...begge regnet med at det var i boks, sånn som alt kjentes. Men om det nå blir negativt imorgen også, så ser vi framover til neste forsøk. :-) Masse lykke til dere - kjempeherlig at ihvertfall en av oss ble gravid nå! :-))
Gjest usababy Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Dessuten skal jeg aldri kjøpe cb digital igjen....å lese "Ikke gravid" var som å få et slag i trynet...det er tross alt litt lettere å se at det ikke er strek, enn å få det svart på hvitt "ikke gravid - ikke gravid -ikke gravid -ikke gravid -" hamret inn i displayet. :-( Kjøpte en annen test nå, med streker. :-)
<3håp<3 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2011 Ja får håpe det var den korte tissingen din som var feil Jeg skal også ta en test imorgen bare for å få det bekreftet enda en gang Mye spenning rundt i luften nå kjenner jeg!! Ja dette var som sagt vårt 7. Forsøk - så det er virkelig bare å ikke gi opp håpet!! Men lettere sagt enn gjort Håper du også får en fin julegave i år!!
Gjest usababy Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Det var dere vel fortjent! 7.forsøk...det visste jeg ikke. Dette er jo bare vårt første. Kjempegøy at det klaffet for dere denne gangen!! :-)
Gjest usababy Skrevet 21. desember 2011 #8 Skrevet 21. desember 2011 Testet negativt idag og, så da er det bare å gå igang med 2.forsøk. Snakket med sykepleier, og vi skal igang allerede fra mens i januar. Heldigvis ikke så lenge å vente. :-)
<3håp<3 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2011 Uff så dumt at den var negativ - men dumå ha masse lykke til ved neste forsøk Så nå fårdu heller nyte jula og ett glass vin eller to. Masse god jul og godt nyttår!!!! 2012 blir bra skal du se
SuperKlar86Gravid Skrevet 22. desember 2011 #10 Skrevet 22. desember 2011 Hei, beklager at jeg blander meg i tråden deres... men leser at du har hatt 7 forsøk <3håp<3. Jeg er nå på mitt 5 ( 4. Fersk), og synes det er gledelig å lese om alle som faktisk lykkes selv om det kan ta litt tid. Kan jeg spørre om det er 7 ivf du har hatt, og hva som er årsaken til at du har assistert? Jeg har tette eggledere. Jeg trenger sårt disse glade historiene om jenter som har hatt en del forsøk, men likevell lykkes:) Jeg er på rugedag 7 i dag. Lykke til videre du også, usababy. Det er like jævla trist hver gang man får negativ test. Bedre lykke neste gang
Gjest usababy Skrevet 25. desember 2011 #11 Skrevet 25. desember 2011 Det er veldig godt å høre at det lykkes selv etter flere forsøk...det gir jo håp når en får negativ test...og vi har jo egentlig ikke noe å klage over siden det kun er vårt 1.forsøk...likevel er det trist når en tror så veldig at det skal klaffe og så går det ikke... :-( Jeg fikk mensen to dager etter testdag, men den varte bare 3 dager...litt rart. Trodde den ville vare lengre etter et sånt forsøk + medisiner og alt...men det gjorde den altså ikke. Glad for det altså, trodde bare det ville være annerledes siden det var etter befruktning og alt. Jeg føler meg ikke gravid lenger heller, så symptomene var nok kun pga Lutinus. Jo lenger tid det gikk siden jeg sluttet med dem, jo mer forsvant symptomene. Så leser jeg om dem som ikke slår ut på tester før i uke 7-8-9, og som kanskje blør i tillegg, men likevel er gravide...men det er vel heller unntakene. Er spent på hvordan neste opplegg blir for oss, om de endrer på noe eller om vi skal kjøre samme opplegg som nå. Hvordan går det med deg, <3håp<3 ? Håper du har det fint. Såå glad på deres vegne!! Endelig etter 7 forsøk...verdens beste julegave! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå