Gå til innhold

Slimpropp?

Anbefalte innlegg

Gjest Hippoღ
Skrevet

Når er det egentlig "vanlig" at slimproppen går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig..men sist gang gikk min rundt 2-3 uker før jeg fødte.

Skrevet

Aner ikke, sist jeg var gravid fikk jeg aldri med meg at den gikk. Jordmora mi ar født 4 ganger og hun har heller aldri sett noe til den berømte slimproppen.

Gjest Hippoღ
Skrevet

Det er det som er så vanskelig med graviditet og fødsel. Alle er forskjellige, så det meste er "normalt" ;) Kunne tenkt meg noen fasit svar av og til :P

Skrevet

Jah ...jeg har termin idag og sitter her og kjenner på noe, og så lurer jeg på om det er noe, og så vet jeg ikke, og så tenker jeg at jeg sikkert leser for mye inn i det jeg kjenner, men så kjenner jeg jo noe ...blir gal snart vett ...;-P

Skrevet

min slimpropp gikk dagen før fødselen med han ene,men det er og den eneste gangen jeg har sett noe til slimproppen (født 3 ganger)

Skrevet

Født to ganger og slimproppen er meg fortsatt ukjent. Har ikke sett antydning til den engang.

Skrevet

Som de andre sier, så er det veldig forskjellig om en ser en slimpropp eller ikke. Den kan gå litt og litt, eller alt på en gang.

Med første så jeg ingen ting, da var det bare plutselig vannavgang (fikk ikke med meg om den forsvant i do...) :)

Med andre skjønte jeg at det var den, hadde en seig klump i trusa ene dagen (ikke så stor), og om kvelden startet det lett. Dagen etter etter en natt med modning/åpning kom resten, og det var som en liten glassmanet! Ingen tvil om at det var den nei... :)

Skrevet

Idag gikk min slimpropp og jeg hadde termin igår :) Jeg hadde blitt røsket litt i igår og etter jeg hadde gått tur idag så gikk den. Masse slim med noe brunt blod i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...