Gå til innhold

Det stikker og presser sånn i underlivet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får av og til en veldig press-følelse og stikking i underlivet. Det varer ikke lenge, og er ikke veldig smertefullt, men det er sånn at jeg stopper opp, og kommer med et lite au. Er 35+5, er det hodet som presser seg nedover, og fester seg?? Kan ikke huske denne "vondten" fra forrige gang jeg var gravid ( ellers så er det jeg som ikke husker det).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også følt det sånn de siste dagene - er 33+1 nå. Er ikke helt sikker på hva det er, men det kommer sammen med kynnere hos meg. Gjør det det hos deg?

Skrevet

Jeg har også hatt det slik i noen uker. Spurte jordmor og hun mente det var fordi bebin presser nedover og holder på å feste seg. Ingen grunn til bekymring mente hun.

Skrevet

Detta har jeg hatt ei stund. Sliter med detta når jeg skal gå. Kynnene kommer og grusomme nedpress og som støt el lynnedslag. Har det slik om kvelden når jeg skal legge meg og. 37+2 i dag.

Det er barnet som presser seg ned i bekkenet.

Skrevet

Jeg har også masse kynnere, de kommer jevnt utover hele dagen. Faktisk så syns jeg kynnerne er ganske så ubehagelige nå, de strammer skikkelig og varer lenge. Men, har lest at de kan være mer intense hos flergangsfødende, vet ikke om det er noe i det. Fortsetter det sånn kan det godt være at gutten melder sin ankomst før termin, men jeg håper at han holder seg inne i magen til etter nyttår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...