Gå til innhold

Like mye mensenmurringer uansett om en er gravid eller ikke? (samme som på bli gravid)

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er andre som har like mye mensenmurringer som vanlig, og likevel har vært gravide?

Det kjennes hele tiden ut som om jeg skal få mensen, men fortsatt har ikke tanta kommet. Har hatt korte sykluser etter at jeg sluttet med prevensjon i juni, som oftest mellom 24-26 dager (og en på 28). Er nå på dag 29, og tør ikke teste... Husker heller ikke om jeg hadde så mye murringer sist. Har brent noen tester før, og tenkte at jeg skulle klare å vente litt lenger denne gangen :)

Sykluslengde har endret seg etter siste (har to fra før), og synes også at jeg har fått mer og mer smerter ved menstruasjon for hvert svangerskap.

Nysgjerrig :)

Fortsetter under...

Heisann :)

Det jeg finner merkeligt hos meg, er at da jeg ikke ønsket å bli gravid, merket jeg lite til mensen-murringer, kanskje bare litt dagen før.

Men så, da vi plutseligt ønsket å bli gravide fikk jeg skikkelig mensenmurringer mnd etter mnd, og de kom kanskje både 1 og 2 uker før mensen... SNODIGT

Jeg husker ikke hvordan ting var da jeg ville bli gravid med 1 mann (han er 6 år i dag) men minnes at jeg hadde mensmurringer da også.

så da jeg ble gravid denne gange (er i uke 11 nå) så var alt som vanligt, merket ingen forskjell på denne mensmurringen eller de eg har hatt før eg blei gravide. den enste forskjellen eg merket, var at de ømme puppene kom tidligere enn eg ellers før rett før mensen. eller kunne jeg ikke vite noe som helst før etter at jeg testet positivt.

ja, jeg tenkte også som deg, MÅ vente til ivertfall vente til dagen på lengste syklus passerer før eg tørr og teste, så eg ventet 2 dager over min lengste syklus, og jammen var den ikke positiv :)

Syns du hørres gravide ut jeg, og syns du skal teste! :) og lykke til!

huff, ser jeg gjentar meg selv flere ganger, hehehe... gjør litt andre ting innimellom, og glemmer hva jeg har allerede skrevet..lol.. men du skjønner nok hva jeg mener :)

Æ har MYE mensmurringer til vanlig, både under el og uka før mensen starte, og kan si at æ har ikke så ekstremt mye mer når æ e gravid, eneste e kanskje at det varer lengre. Men styrken på mensmurringan e den samme :P

Håpe du snart har baby i magen ;)

Tusen takk for svar :)

Det er vel ikke annet å gjøre enn å teste, men tror uansett at jeg må vente til i morgen. Ifølge korteste syklus er jeg seks dager over, i følge lengste kun to... Blir litt skummelt dette her :S Kjedelig om testen blir like blendahvit som de andre gangene jeg har prøvd.

Håper jo på et positivt resultat :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...