Gå til innhold

2 morkaker? (samme som maiklubben)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var på ordinær ultralyd i dag og de fant ut at jeg hadde to separate morkaker, men bare et barn.... fikk beskjed om at det var ufarlig, men det er noe de må være obs på under fødsel så det kom med i journalen min. Noen som har noe erfaring med dette? Har aldri hørt om det før, så ble litt nysgjerrig,,,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143892463-2-morkaker-samme-som-maiklubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte det samme men jordmor sa at det ikke var uvanlig å ha to og at av og til kunne det bare være sånn...den ene er stor og ligger på fremsiden av magen (foran barnet), den andre er mye mindre og ligger mer på siden... jeg fikk beskjed om at det var ufarlig....

Det hadde faktsik jeg også i forrige svangeskap. Visste ingenting om det før gutten ble født og det kom en stor og en liten morkake ut. De hadde ingen forklaring på det, sa bare at det kunne være sånn og at det ikke betydde at det hadde vært en tvilling der.... Det var bare en variant av det å være gravid :) så ingen grunn til bekymring uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...