Gå til innhold

Stoooor mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått estimert lillegutt til at han skal være 4300 g når han kommer til verden. Var på legekontroll i dag og magen min er blitt enda større. HAr symfysemål på 33,5 og er i uke 34+2.. Jeg har enda 42 dager igjen til termin.

Hvor stor skal magen min bli?? Jeg føler at jeg snart sprekker.. Sliter med å sove om natta for magen er så hard at det gjør vondt å snu seg.. Er dette kynnere? Kan ikke huske at det var slik med førstemann, men er ike så rart det da. Er jo 13 år siden sist...

Noen som har erafringer? Jeg håper han kommer før termindato, men han må vente til januar -12...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en liten opprettelse... Symfysen er større, så feil i papirene.. Er 36 i symfysemål... huff og huff

Skrevet

Huff, kjenner til det! J var sånn med nr 2, venter tredje nå. Fikk beskjed om at hun ville bli en stor jente på 4000-4300, men hun ble 5170 to uker før tiden!!! Heftig!! Har svangerskapsdiabetes nå og hadde d den gangen og men fant ikke ut av det. Får håpe du får litt før, slitsomt og tungt med en sånn mage...lykke til!!

Skrevet

Huff da, det var ikke akkurat en liten prinsesse du fikk:O)) HEhe, hadde du normal fødsel? Jeg håper virkelig at han ikke blir så stor... Har tatt masseblodprøver og de sier jeg ikke har svangerskapsdiabetes.

Jeg begynner å bli veldig lei den store magen nå og jeg hadde stooor mangel på jern i kroppen, så har begynt på jerntabletter. Det er så vidt bena mine orker å bære meg over gulvet. Hvor skal jeg hente krefter til å føde en stooooor gutt i fra. hehe... Håper jerntablettene hjelper meg og får opp energinivået mitt igjen:O))

LYKKE TIL MED NR 3

Skrevet

Jaaa normal fødsel,hun satt jo fast veldig så d var grusomt..ikke epidural heller.. Tror j døde litt;-)slipper heldigvis d igjen. J fikk og beskjed om jernmangel idag faktisk.. Hater og gå gravid,godt d er siste gang..

Skrevet

Jeg ser ut som jeg har svelgt en basketball:D Men er normalt symfysemål, tror bare det er sånn gravid jeg blir hver gang. De andre jentene var 3480 g og 2390 g så regner med å få nok en helt normal size baby, om ikke litt liten da om de må ta henne ut litt før...

Skrevet

Min mage har ligget helt på grensa på det mørkegrønne siden jordmor begynte å måle magen:)! men nå sist hadde magen sunket og det var på en måte samme strl som sist kontroll, så det kan jo hende magen din også stopper litt opp igjen:) Når jeg var der sist var jeg i uke 36 og mener å huske at symfysemålet mitt var 34 cm eller noe slikt:)

Jeg ser for meg at jeg får en ganske god og rund gutt... gruer meg litt til å trykke ut han for å si det slik! Storesøstera mi fikk en gutt første ungen, ho veger selv under 50 kg og er 165 lang eller noe... Magen hennes på første beibi så gigantisk ut!:) Gutten veide 3800 eller noe sånn (så han var jo ikke så stor sånn sett, men ho selv er jo så lita og spe)... Men ho klarte fødselen lett enda ho er så lita, magen var så stor og gutten var litt stor:)

Håper det går bra for deg:) Jeg tenker det samme som deg, bare han blir inne til over nyttår er det greit, han må gjerne komme litt for tidlig:) Har termin 12. januar, men han kan gått komme før for min del, i håp om at han ikke blir så stor!:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå begynner jeg å bli litt bekymret igjen.. Magen min blir bare større og større. HVOR STOR SKAL JEG BLI?

Har nå symfysemålet på 39 og har enda over tre uker igjen til termin. Fortsetter det slik er jeg utenfor skjema i neste uke. Har på 5 dager fått 2 cm større mage og det er mye..

Skal heldigvis på ny ultralyd på tirsdag siden magen vokser så veldig fort.. Jeg håper det er andre grunner til at mage er så stor og at det ikke er lille prinsen min...

Skrevet

Får nesten håpe det er fostervatnet som har ein del av skylda;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...