min<3 Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Min lille på 6.5 mnd har virkelig HATET å ligge på magen,fant ut at han hadde KISS da han var 9uker og etter behandling ble han bedre. Etter dette syntes han det var greiere å la han ligge på magen og stadig bedre og bedre. Men i forhold til andre barn på sin alder lå han langt etter. Han har alltid ligget på en matte på gulvet,men i går la jeg han rett på parketten og da skjedde det saker:):) Han klarer nå og forflytte seg mere og det er jo klart det er mere gøy. Han kan nå ligge mye lengre enn det han klarte før. Bare et lite tips som min trege hjerne brukte altfor lang tid å finne ut av:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Sånn var det litt med oss også Han lå masse i lekegrinden sin, men når jeg begynte å ta han ned på gulvet skjedde det ting:) Han var ikke noe glad i og ligge på maven, ble sint og gråt og børra hodet ned i underlaget. Så han trengte bare litt mere tid, bli litt mere sterk tror jeg. han er prematurfødt, 3 mnd før tiden så det har vi jo tatt hensyn til:) Men jeg tenkte også litt, har jeg forsinket utviklingen hans med og ikke ha lagt han på gulvet før....hehe:) Men vips så knekker de den koden og kommer seg videre i verden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå