Gå til innhold

Anders=ødelagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er navnet Anders "ødelagt" etter 22.7?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anders er et flott navn, og jeg forbinder det ikke med Behring Breivik. Håper virkelig ikke han får ødelegge et så fint navn!

Skrevet

Nei, det er nesten 20.000 menn og gutter med det navnet her til lands, så da veier det veldig opp. Tror det hadde vært annerledes om det hadde vært få ved det navnet.

Når det er sagt så synes jeg at 20.000 i seg selv er grunn nok til å styre unna navnet. De siste ti år har det riktignok gått litt ned fra 250 guttebarn pr år til ca 100. Det er allikevel mange med tanke på hvor mange det er totalt sett synes jeg. Men nå var det nå ikke det du egentlig spurte om ;)

Skrevet

Jeg kjenner flere som heter Anders - og ikke en får meg til at tenke på massemorderen. Det er så mange flotte mennesker som heter Anders at jeg ikke tror det får samme effekten som f eks Vidkun eller Adolf...

Skrevet

Nei, jeg synes det er et fint navn uansett jeg. "Han" kalles jo oftest for ABB likevel.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Nei, nei, Anders er ikke "ødelagt", men likevel, kanskje litt greit å ta en Anders-pause akkurat nå i 2011.

Anders er et flott navn og med lange tradisjoner, så selv ikke ABB klarer å ødelegge det navnet.

Skrevet

Uff, nei, håper ikke Anders er ødelagt - vi skal ha en Anders hvis det er en gutt....

Hadde ikke kobla det i det hele tatt før du nevnte det nå!

Skrevet

synes ikke det. Hadde ikke tenkt på det før venninna mi som har en sønn som heter Anders nevnte det, hun var litt lei seg, men tror ikke det er mange som tenker sånn!

Skrevet

Signerer Hercule Poirot. Kanskje en liten Anderspause nå, men det navnet kommer tilbake igjen. Jeg har en person jeg er veldig glad i som heter Anders og jeg tenker ikke på ABB i det hele tatt når jeg er sammen med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...