rosnes <3 Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Den 6 februar så starter vi!! både glad og nervøs.. håper jeg ikke driver gubben ut av huset med alle hormonene mine da.. hehe.. neida, håper bare vi kunne vært så heldige at det gikk på første forsøk.. har ønsket oss dette i 7 år nå.. men etter noen år med prøving og så noen år med lege så fikk jeg diagnosen pcos så nå blir det ivf syns liksom det begynner å haste litt nå oxo siden gubben ikke akkurat blir noe yngre :/ så er det noen der ute med erfaringer så sier jeg ja takk
HokusPokus1 Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Hei Jeg skal ringe inn TR i januar, og skal også begynnende spray i begynnelsen av februar! Første forsøk, så vi er veldig spente, og litt nervøse.. Hvor hører dere til? Vi er på riksen
rosnes <3 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2011 hei Ja vi er også på riksen.. dere er ikke de eneste som er spente og nervøse.. men gleder oss utrolig masse oxo da.. håper dere er heldige og får full klaff med en gang.. har du oxo pcos?
HokusPokus1 Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Ja, gleder oss masse!! Jeg har ikke det.. Min mann har litt dårlige svømmere. Jeg har litt lav AIH verdi.. Jeg er 28 og han er 30 - så fortsatt unge, men vi er veldig klare etter år med prøving.. Krysser fingrene for raskt pos på oss begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå