stinemari87 Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Har fødeplass der, men lurer på et par ting: Har de lystgass der eller er dette forbudt over alt? Er det stor sjanse for å få sitte i badekar i åpningsfasen eller er disse oftest opptatt? Har de engangstruser der, slik at man slipper å ta med? Hva er vanlig praksis etter fødsel for andregangsfødende, hvor lenge blir man der?
miepia30 Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Fødte på Ullevål i september. Hadde fødestue m badekar. Vet ikke hvor mange av stuene som har det. Engangstruser har de. Lystgass fikk jeg beskjed om å nyte ettersom de skulle slutte etter september. Liggetid er 2 netter for 2 gangs.
Regina Phalange Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Jeg har født på Ullevål. Tror de har 3 fødestuer med badekar på hver avd. så er ikke garantert at du får det. Jeg hadde uten badekar, men gikk greit for meg :-) Så ikke noe til engangstruser, men de hadde sånne fine bleier som var gode å ha på, og da slapp man å ha på truse :-)
eja Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Jeg har født der, og jeg fikk fødestue med badekar. Men det var bare så vidt sa de, så det er vel sjans for at de kan være opptatt noen ganger. Fikk bleier. Hehe. Like greit. Lystgass fikk jeg også, men det er jo ett år siden, så vet ikke hvordan det er med det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå