Gå til innhold

Huff, har en utro kollega som vet å kose seg på julebord. Får så vondt av samboeren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort; har en kollega som vet å utnytte seg av mulighetene. Denne gangen, som tidligere, fant han seg nok en full kollega han kunne ha det litt morsomt med. Han lever i den overbevisning om at ingen regler gjelder på julebord, og da må han få kose seg.

Hjemme sitter det en samboer og to barn. Det er mulig hun vet, men jeg tror egentlig ikke det. På mange måter skulle jeg så gjerne fortalt, men allikevel er det egentlig ikke noe jeg har noe med. Og dessuten kan det jo gjøre vondt verre. Jeg jobber jo sammen med mannen hennes.

Huff, stakkars. Han er en gris.

Skrevet

Har en venninne som er sånn. Mannen hennes aner visst ingenting. De har vært sammen i mange år, og det har vært det samme alle årene de har vært sammen. Trist :(

Skrevet

Mitt inntrykk er at det finnes minst en slik en på en hver arbeidsplass og at kona er den siste som vet noe. Men enig med deg at det ikke gjør noe godt å blande seg. I alle fall ikke hvis det er "bare" på julebordet han driver på. Om han skulle etablere et forhold til en kollega skulle jeg ikke nøle med å kontakte kona. Mulig jeg er litt dobbeltmoralsk, men jeg synes det er veldig vanskelig å ta ansvaret for ev. konsekvenser min "sladring" skulle påføre samboer og barn. Sa da synes jeg i alle fall det skal være en skikkelig grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...