Gå til innhold

Noen som har teste på rugedag 9?? :p

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hva du mener med hcg støttet da... men progesteron støtte slår seg ikke ut positivt på test. Det er progesteron og hcg er anna hormon.

Når man tester så tidlig så må vaere klar over at ved ferskforsøk kan det vaere eggløsningssprøyta som sitter igjen i kroppen. Ved fryseforsøk er det ingenting som skulle gi falsk positiv test.

Eggløsningssprøyta kan sitte i kroppen i 10 dager, så på rugedag 9 er den nok ute. Hvis du tester for tidlig kan testen vise negativ selv om du får positiv test på testdag. Hvis du "tåler" å se en negativ test på dag 9, og ikke går rett i kjelleren pga det, så er det bare å teste i vei. Men husk at det er tidlig og at resultatet kan endre seg. Jeg har testet tidlig et par ganger - en gang ble det bare grining selv om jeg visste det var for tidlig å teste, den andre gangen tenkte jeg det var for tidlig og bare trakk på skuldrene av resultatet.

Annonse

Jeg testet positivt på rugedag 9:) Svak strek derimot, men tok en ny test rugedag 10, da var den noe sterkere:)

Er på rugedag 12 nå, så tenkte å teste på på rugedag 14 eller 15 for å dobbeltsjekke at det fortsatt er positivt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...