Gå til innhold

"Det er den draumen me ber på - at noko vidunderleg skal skje!"(Hauge)

Anbefalte innlegg

Eit til mirakel har skjedd her inne på BIM og eg flytter inn på 1. trimester. Heilt utruleg kjennes det :) <3

Ikm i går/dag. Testa positivt på bursdagen min, fredag, og cb viste i dag gravid 2-3. Pappen får vite det når han kjem frå nordsjøen i dag. 5 tester er festa med raudt silkebånd i ein bamse/koseklut og er pakka inn i adventskalenderen <3

Utredningstime for ufrivillig barnløshet på torsdag. Har mista før og håpar no at eg denne gongen får ein baby i magen i månedskifte august/ september.

Klem frå meg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :) Det var en veldig oppfinsom og fin måte å fortelle han det på også - han kommer alltid til å huske 19. desember <3

Veldig glad på dine vegne, det føles helt uvirkelig når det skjer. Vi hadde også "gitt opp" håpet litt, og sluttet å tenke på det, og da plutselig - var det to røde streker <3

Tusen takk! Han blei veldig veldig glad, var ei utruleg koseleg stund her i hemen i dag.

Eg er så ufatteleg takknemleg overfor alle dei flotte damene på bli gravid som har støtta og trøsta og vore sterkt tilstade for meg. Det kjem eg aldri til å gløyma. Tusen hjarteleg takk.

Annonse

Takk :-) Jeg er 10+1 i dag - og er veldig gla' 1.trimester snart er over! :)

Egentlig skal jeg ikke klage, har vært i ok form hele tiden. Hadde en skikkelig kvalmerunde før helgen og i helgen, men bortsett fra det har kvalmen vært helt til å leve med. Jeg er trøtt og slapp, og vil egentlig bare sove... ikke lett med full jobb og en 3åring i full fart ;-)

Men mest gleder jeg meg til å være ferdig med den usikkerheten rundt den første tiden. Forrige gang var jeg engstelig og nervøs h-e-l-e tiden, klarte ikke tro på at det skulle gå bra... denne gangen har det gått mye bedre, men den usikkerheten ligger bak og murrer. Også gleder jeg meg til å fortelle alle om det lille mirakelet i magen ;-)

Kos deg i julen med en liten hemmelighet i magen :-)

Tusen tusen hjerteleg takk!!! De er jammen med og løfter meg opp og gjer denne starten på svangerskapet ekstra fin! Eg set utruleg stor pris på alle dei gode orda, det skal de vite!! stor klem

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...