Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Hva? Kan ikke barn spise kanel? Jeg hadde et dryss kanel på babygrøten til begge ungene mine fra de var 6-7 mndr gamle... Fisk kan de spise fra de er 8 mndr gammel (hvis det ikke var 6 mndr?), sjømat ellers fra de er 1 år.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 kanel er ikke bra for leveren til små barn. Jeg husker min sønn fikk kanel på grøten da han var halvannet. Han fikk store røde vablete utslett rundt munnen. Da googlet jeg kanel og småbarn og fant ut dette med leveren. HI
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Nå er jo de siste anbefaligene i media å eksponere småbarn for allergener så tidlig som mulig, gjerne fra 4-6mnd alder, samtidig med morsmelk. Ikke nøtter, men det var bare fordi de er så lette å sette i halsen. Dette gjaldt fisk, gluten og hele pakka. Sto i Dagbla sist uke, men husker ikke detaljene rundt HVEM som anbefaler dette ( om det var EN forskningsrapport fra gokk, eller feks folkehelseinstituttet....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå