Neen Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Min lille våkner på natten så har jeg lagt merke til mer og mer at hun er ikke sulten men jeg har ammet henne fordi det er en lette veien men danner kanskje uvaner!?!?! Så tenkte å stå over et nattmåltid men hun er så våken og smilende at det tar lang tid for henne å sovne igjen med byssing og smok....forslag? Erfaring og hvis jeg stopper å amme men bysser til hun tilslutt sove gjennom? Hun våkner så lett og vil ligge i fanget mitt/ armene mine men da klarer ikke jeg å sove. Hun ligger i egen seng men etter økedagene for 14 dager siden så vil hun være mer i armene mine. Hun er snart 3 1/2 mnd.
littlemisstrouble Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Min lille er 3,5 mnd, og har alltid sovet godt på nettene frem til hun var 3 mnd. Da begynte hun å våkne ca hver 2. time plutselig, var ikke grinete, men jeg ga henne mat da jeg trodde d var økedøgn på gang Viste seg at det var ei tann som var på vei. Nå når tanna nesten er kommet helt fram har hun begynt å sove bedre igjen, men vi er ikke tilbake der vi var enda Jeg ammer henne når hun våkner for å få "ro" selv, da hun blir fornøyd og stort sett sovner etterpå... Er ikke sikkert det er tenner på vei med din da, men det var i alle fall det som fikk oss utav vanene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå