Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37+litt og opplever nå at det stikker noe fælt nedover. Var på kontroll, 35 + 1,2,3 eller der omkring og da var ikke hodet festet enda men baby lå rett vei. Kan stikkingen jeg kjenner nå være hodet som fester seg? eller er det kanskje noe annet? gjør såpass vondt at jeg kvekker litt til (menssmerteliknende) men det er veldig kortvarig smerte. Har holdt på i 3-4 timer kanskje sånn til og fra.

Ellers ingen sammentrekninger, kynnere el liknende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Jeg er 30+3 og har i går å i dag også hatt disse stikkende ilingene nedåver i underlivet.. Lurer fælt på hva dette er jeg også;o

Skrevet

hei.

jeg har akkurat di samme smertene. er 37 uker på vei og hun festet seg for 3 uker siden og da begynnte det. snakka med legen og fikk beskjed om at det er barnet som borrer seg ned i bekkenet. ikke noe å bekymre seg for :) men uff det er veldig vondt til tider :(

Skrevet

Er det normalt at dette skjer så tidlig da? er jo enda nesten 10uker igjen til Termin her:p

Skrevet

Det er kroppen som forbreder seg til fødsel, modning, rett og slett. Jeg er 32 uker på vei med tvillinger og har dette. Ikke noe farlig, men kan være ganske vondt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...