venter 1til<3 Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Lillebror er kommet til verden idag klokken 15.30. 18dager før termin. Var på sykhiset ca 13.45. Fødselen gikk fort å fantastisk flott:-) Gleder meg nå til Kristoffer kommer på besøk til oss imorgen<3 Lykke til vidre dere jenter som ennda venter:-)
Cheeva=) Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Gratulerer sååå masse masse! Håper gutten vår kommer før jul en gang.. selv om termin er 9.jan. Førstemann kom 4uker før, så jeg håper litt hver dag hihi.. Kos deg med Lillebror <3
mangolin™ღ♂ Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Uff nei, ikke håp han kommer før jul om terminen er 9. januar. Jeg hadde termin med min første 30. desember og da håpet jeg hun kom før, men nå som hun er 8 år så er jeg sjeleglad for at hun holdt seg der inne til 2. januar. Særlig på grunn av skolen. Bedre å være størst i klassen enn minst. Hun var 6,5 når hun begynte mens de født i desember bare var 5. Det er tidlig. Denne gangen har jeg termin nå og skulle ønsket jeg planla bedre ;-P
mangolin™ღ♂ Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Gratulerer så mye til dere - så deilig å være ferdig til jul. Kos dere:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå