Gå til innhold

3 dager over tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tre dager over tiden. Er super trøtt om kveldene og våkner tidlig, store ømme pupper, som jeg pleier å ha før mensen. Mensenmurringer som kommer og går. Har nettopp hatt meg en time hvor jeg virkelig trodde mensen kom, men ingen tegn til blod ennå. Og murringene har avtatt.. Håper virkelig et jeg er gravid, MEN klarer ikke å tro det. Og tror mensen plutselig kommer, som vanlig :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo spennende, men skjønner at du ikke vil la håpet styre over fornuften...Hvilken pp er du i? Når skal du ev teste hvis mensen fortsatt holder seg vekke?

Skrevet

Jeg teller ikke pp lengre. Men har vært prøvere i litt over tre ÅR nå. Tenkte tidligst onsdag-torsdag. Men føles som mensen kommer, mangler bare blødningene.

Skrevet

Ja da skjøner jeg at pp ikke blir tellt. Da er det bare å si masse lykke til!!! Det må jo ev være den beste julegaven for dere!:) du får oppdatere på hva som skjer videre...menslignende smerter kan jo være et tegn i seg selv uten at det trenger å være det da så klart... Spennende er det i allefall!

Skrevet

Hos meg føltes det også som mensen skulle komme, jeg hadde voldsomme murringer i mage og rygg i flere dager. Har fortsatt periodevis vondt i magen, men jeg er jo gravid.

Jeg skjønte vel tegningen da jeg sjekket tappen, og kjente dette berømmelige myke laget utenpå noe hardt.

Har også halsbrann, luft, og kjennes som magen er veldig oppblåst.

(De to siste der kunne jo også vært TR.)

Testet positivt med nålestrek 4 dager før IKM, og turte nesten ikke tro det, siden jeg hadde googlet og funnet masse bilder av tester som tilsynelatende var positive, men som ikke var det likevel.

Tror kanskje det ikke er bra å google for mye. :)

Krysser fingrene for deg, og håper TR glimrer med sitt fravær. :)

Skrevet

Det er jo positiv at mensen ikke er kommet ennå. Men tør ikke å slippe meg løs på en måte. Var 100% sikker på at den kom i går kveld etter jeg hadde lagt meg. Hadde så kraftige murringer og følelsen av at det rente på en måte. Hadde stappet i en tampong rett før jeg la meg. Og var sikker på at imorges når jeg gikk på so, kom jeg til å se blod! Men fremdeles ingenting. Så da er det 4 dager over tiden idag, men det er en lang dag , så den kan jo komme likevel. Føler puppene ikke er like ømme nå, som de var i går.

Skrevet

Da er snart da nr 4 over tiden gått. Og ingen tegn til mensen! Har heller ikke hatt særlig murringer idag. Bare ømme pupper og trøtthet.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg har vært gravid to ganger. Mensmurringer uten mens var mitt første tegn begge gangene (uplanlagt gravid). Jeg tror det er håp her! Ta en test, da vel :-) Lykke til!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Forresten fikk jeg mensmurringer rundt uke 3, så ganske tidlig!

Skrevet

Spennende, spennende!! Håper så indelig at det er en spire der inne, det fortjener du siden dere har væer prøvere så lenge (virkelig beundringsverdig altså!!) Lykkeønskninger fra meg!

Skrevet

Tusen takk for det. Da har dag 5 begynt og ingen tegn til mensen ennå. Og ingen murringer. Fremdeles store og ømme pupper. Men de avtar litt om kveldene, så er de litt mer ømme om morgenen igjen. Har begynt å håpe mer, men er så utrolig redd for at kroppen lurer meg :-(

Skrevet

Jeg venter fortsatt i spenning og håper virkelig du får den beste julegaven!!!:) Ømme pupper er jo et bra tegn da!! Jeg har vært gravid en gang før og hverken før eller siden har jeg vært øm i puppene.. så hvis jeg får ømme pupper så tror jeg hvertfall det kommer til å være et tegn hos meg! Ingen tr tegn hos deg heller?? :D

Skrevet

Ingen tegn på tr ennå nei :) hadde ett rart øyeblikk idag akkurat som jeg fikk støt i lysken på venstre side. Men vet ikke hva det kan komme av. Ømme pupper har eg hver mnd :-/

Skrevet

Hei. Håper tr holder seg unna for din del :) Her er det ingen tegn til tr heller. Har en tendens til å få tr fortere hvis jeg har S*x, men ingen tegn til tr da heller. Ikm var lørdag. Sist jeg ikke gikk på pilla lengre så tok det 43 dager før mens kom. Så jeg skjønner din frustrasjon i dette..

Blir spennende å følge med:D

Når tenker du å teste?

Skrevet

Hm...støt i lysken hadde jeg mye av i begynnelsen...var helt grusomt vondt! slik du følte det? men gikk fort over igjen da... Er så spent på at du skal teste jeg...var i mårra du ville teste ikkesant?

Skrevet

Ahhhh 5 dager over tiden og negativ test i dag..

Skrevet

5 dager over jeg også. Men har ikke testet. Tørr ikke.

Ja var skikkelig vondt det det støtet.. Hadde tenkt til å teste imorgen, men tror faktisk jeg drøyer litt lengre. Syntes det er for skummelt!! Ingen tegn til tr ennå. Og sykt vondt i hodet :(

Skrevet

Nå er jeg så spente at jeg nesten kreperer!

Nå tar du en test jente!

Den kan ikke være noe annet enn positiv

Skrevet

Der kom mensen :( for første gang 5 dager over tiden :'( akkurat nå gir jeg opp alt som heter prøving og baby! Det gjør for vondt når kroppen ikke vil spille på lag!!

Skrevet

Neeeei:(:( Æsj, jeg heiet på deg!!

Mensen min kom 7 dager forsinket sist den...gørrkjedelig! Ta en real pause nå i jula da vettu, og gjør alt du kunen tenke deg!! klemmer herifra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...