oktober prins Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Hei Min lille prins har nå begynt å sove hele natta! Dette til stor glede for både mor og far.. Han er 9 uker. Legger seg mellom 22 og 23 og sover til mellom o8 og 10! Andre som har sovebabyer om natta? Kan jeg være så heldig at dette kan vare, eller må jeg belage meg på at dette bare er tilfeldigheter..
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Du må bare nyte det nå, og håpe det varer! Her skjedde det samme ved ca 2 måneder, men siden har vi opplevd perioder med urolig søvn igjen.
gulda Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Vår var flink fra første stund, men det ble full stopp når han var ca 3,5 måned. Men det var oss, og kan absolutt vare for deg! Men nyyyyt det! )
Ellois Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Vår har sovet hele natta fra ca. 4-5 ukers alder. Nå er han 4 1/2 måned cirka og det varer fortsatt. Så du kan godt være like heldig! :-) Vår sover enda lengre og tyngre nå, etter at han begynte med grøt. Et eneste stort sovetroll. Vi nyter det så lenge det varer her også. Kan jo snu når som helst, men kanskje lite trolig nå som han har fått inn rutinen....? Hvem vet. Herlig er det uansett! Nyt det!
Tauriel Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Her hat ungen sove hele natten på en måte siden jeg kom hjem fra sykehuset Hun sovnet i mellom 20 og 23 og våknet i mellom 4-7 (sjeldent 4, mest i 7 tia) Nå sovner hun vanligvis rundt 8-9 tia og står opp i 10-11 tia
Farrah84 Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Deilig at han sover hele natten Gutten min begynte også å sove hele natta da han var 9 uker. Nå er han 8 mnd og sover fortsatt hele natta Får håpe det varer for dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå