Gå til innhold

Til dere som blødde i første trimester....

Anbefalte innlegg

Når tar det slutt?? Fra begynnelsen av uke 7 (er nå i uke 9) har jeg blødd litt friskt blod hver gang jeg har vært på toalettet og trykket (er plaget med hard mage). Det kommer ikke mer enn bare litt på papiret, og det gir seg med èn gang. Jeg var på ul i uke 7 pga dette, og der så vi et bankende hjerte. I tillegg målte jeg hcg i slutten av uke 7 og beg. av uke 8, den steg kraftig. Likevel klarer jeg ikke å slappe av så lenge jeg har det sånn. Når vil det gi seg?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg blødde bittelitt hver dag fra uke 6 - 9. Aner ikke hvorfor det startet eller hvorfor det sluttet. En jordmor jeg har pratet med sier at det er vanlig å blø litt pga hormonforandringer. Jeg var på UL i uke 7, og så et bankende hjerte. Gyn sa jeg blødde litt fra livmorhalsen. Hun var ikke bekymret for abort, men kunne selvfølgelig ikke love noe.

Jeg er i uke 20+0 i dag, venter en liten gutt. I følge UL forrige uke ser alt bra ut!

Det går sikkert bra med deg også:) Kan ikke hjelpe deg med når blødningen kommer til å stoppe, men ønsker deg lykke til!

Jeg hadde blødninger fra uke 7-9, og ganske mye også. Særlig hvis jeg var i mye bevegelse. Legen sa at det var mange som opplevde det og han stresset ikke noe med det. Er nå i uke 14. Noen blør gjennom hele svangerskapet, så han sa det var vanskelig å si noe om når det eventuelt ville gi seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...