Gå til innhold

Noen som har erfaring med eggløsning og Pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

Jeg har hatt min første runde med Pergo. Siste tr startet 13.11.11 og jeg tok første tablett 15.11 og siste tbl 19.11. Fikk beskjed av legen om at det var størst sjanse for å bli gravid på dag 7 etter siste tbl. (Ergo må EL være 26.11) Når kan jeg da forvente mens nå?

Og for å bli enda mer forvirret tok jeg en EL test nå på fredag som jeg tror var positiv. Teststreken var nesten helt svart, mens Kontrollstreken var rosa.

Vi har prøvd i snart 2 år og jeg har egentlig mista trua.... Har ikke fått TR enda, men tør ikke ta en g-test heller. Blir så skuffa hele tida siden jeg har evighetssykluser.

Så: er det noen som vet hvordan EL pleier å oppføre seg på Pergo???

takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle vel hatt ikm for en uke siden om el var 26.nov, så jeg ville testa ;)

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar!

Er litt forvirret om jeg skal regne med 28 dagers syklus eller mine vanlige laaaaange sykluser.

Vi har prøvd så lenge og jeg har vært så skuffa, så jeg er litt redd for å teste. De andre gangene har jeg hatt mye murringer både her og der, så dukker TR opp i tide og utide :-)

Hvordan ligger du an i prøvinga?

Skrevet

Jeg hadde regna med å ta utgangspunkt i en 28 dagers syklus. Jeg kommer til å gjøre det selv i allefall :)

Jeg har tatt mine første pergotabletter i dag, så det blir en spennende mnd framover å se om det klaffer :) Er i dag på min 4.mensdag og skal ta tabletter til og med dag 8. Så skal vi ha sex annenhver dag fra dag 10.

Vi har vært prøvere i ett år nå :)

Skrevet

Hei :) Jeg har hatt min første pergokur denne syklusen grunnet ekstremt lange sykluser (83 dager forrige syklus). Pergo hjalp, og fikk eggløsning dag 20 denne syklusen (temper og tok eggløsningstest).

En eggløsningstest vil mest sannsynlig slå ut på graviditet, så jeg anbefaler deg å kjøpe graviditetstest i morgen :D Lykke til!!

Skrevet

Nå har jeg tatt en test jenter.... og den viser et plusstegn... men den horisontale streken er svakere og mindre klarblå enn den vertikale, men de er like tykke......

hva betyr dette da?

Spent.no!!

Skrevet

Jeg tror nok jeg hadde tolket den som positiv!! Ta en test til i morgen for å være helt sikker :) Har jo hørt at streken ikke trenger å være like sterk som kontrollstreken.

Synes dette høres lovende ut! :):)

Skrevet

ouæææææ! tør ikke håpe. vi har prøvd i 2 år og dette er første gangen på pergo.

Får ta en til i morgen tidlig og se hva den viser.

Skrevet

Ja, gjør det, og si i fra her med en gang :) Skal krysse fingrene for deg :)

Skrevet

Klarte ikke vente til i morgen jeg. Måtte så tisse og kunne ikke kaste bort alt uten å tisse på pinnen....

Den viste også et plusstegn. Sterk vertikal og svak horisontal strek.

Viste til samboern også og han er veldig fornøyd!

Klarer ikke helt tro på det enda, føler meg ikke spesielt gravid :-)

Skrevet

Gratulere så masse :D :D :D Så herlig at pergo gjor susen! Gjør en jente 5 dpo optimistisk :) :) For en herlig førjulsgave du og din kjære har fått!

Skrevet

juhuu :)

Gir håp til ei som skal begynne på pergo neste pp :)

Skrevet

ÅÅÅh Gratulerer Julle Bullen :):) HÅper jeg ogsÅ fÅr positiv test snart! Jeg fÅr mest sannsynlig el i mellomjula en gang, sÅ vi skal begynne pÅ julaften med prøvinga! HÅper jeg ogsÅ er like heldig pÅ første pergokur :)

Lykke til framover :)

Skrevet

Masse lykke til jenter!

Jeg hadde helt gitt opp håpet på at vi skulle få det til i det hele tatt etter 2 år med prøving og evige sykluser som var uten EL.

Krysser fingrene for at pergo hjelper like fort på dere alle :-)

Det har nok ikke helt gått opp for meg enda, føler meg liksom ikke gravid, bare veldig trøtt :-) hi hi

Lykke til alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...