Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...funker det, eller er det bare enda et forsøk fra "babybransjen" på å suge penger ut av oss småbarnsforeldre ;-) ?

Dere som eventuelt har hatt gode erfaringer med det, hva synes dere det hjalp med, og hvilken type te brukte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var godt og gav litt avslapping, men aner ikke om det gjorde noen forskjell. Brukte den typen som selges i rosa pappkrus. Anbefaler å kjøpe de på helsekosten fremfor apoteket, da prisen var ca halvparten :-)

Skrevet

Jeg og brukte den til Helios (rosa pappkopp), samt den fra Kloster-te (grønn papirpose). Jeg synes det var godt for å roe meg ned om kvelden, og jeg hadde da flust med melk (om det var pga teen eller ei vet jeg ikke siden jeg begynte å drikke den på slutten av graviditeten). Ga også litt til lillegutt i starten da han hadde vondt i magen, men gikk etterhvert over til ren fennikelte til han. Det funket som bare det :)

Ville også absolutt kjøpt det på helsekost, myyye billigere, og så har de som regel mye bedre ekspertise på området :)

Ammete er jo urter, og urter har dokumenterte virkninger, så noe humbug er det ikke :)

Skrevet

Funket for meg, men var ikke så smart som de andre så kjøpte den dyreste på apoteket :P Kosta en hundrings , men den er jo drøy :)

Skrevet

Jeg brukte også den fra helios. Virket som den hjalp til med å få ut luften han hadde i magen. Når jeg ikke drakk den, virket det som han hadde mer vondt i magen, og at luften stagnerte i magen.

Melk har jeg hatt i mengder også.

Kommer til å bruke samme te med nestemann :)

Skrevet

Har også den fra Helios. Drikker den pga den skal være bra for fordøyelsen til lillemor/luftsmerter. Om den gir mer melkeproduksjon så er det bare en bonus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...