Aeris☆ Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Mange her som har gått på pergo for å bli gravid? Hvor mange kurer måtte til før spiren satt? =) Skal begynne på min første kur i dag
Fjelljenten Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Hei .-) Har gått på pergo... gikk 4-5 runder tror jeg, med en pause mellom... et par mnd etter siste runde, satt spiren (muligens ved hjelp av crinone, men det vet jeg ikke, muligens bare flaks også) ;-) Lykke til, håper den sitter raskt hos deg!
TurboJenny87 Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Spiren satt på første enkle Pergo kur, lykke til;-)
Aeris☆ Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2011 Krysser fingre for at den sitter ganske fort =) Men har et spm, jeg skal ta to tabletter daglig, vil det si samtidlig eller en morgen og en kveld? Hva gjorde dere?
Mamma til 3? Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Satt på første kur, starta rett på dobbel. Ta begge tablettene samtidig du, det fikk jeg beskjed om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå