Zeke Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Er 12,2 uker og i dag tror jeg at jeg fant hjertelyden. Har prøvd med gjevne mlm i 2 uker og Jordmora på mandag, men i dag hørte jeg en lyd jeg ikke har hørt der før, og den telte hjertelyden tydelig. Skal til legen til tirsdag og UL onsdag, håper virklig dette stemmer Slapper litt mer av nå men bare litt;) Ønsker alle en strålende dag
Fjelljenten Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Gratulerer :-) Håper du får en fin uke med masse beroligelser ;-)
Zeke Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2011 Jo takk skal du ha:) Håper det er bra med deg også?
Fjelljenten Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Joda, utenom at denne uken har gått litt sakte synes jeg, og at en idiot skled inn i bilen vår i går + jeg plutselig på operere ut visdomstannen på tirsdag (ekstra julestress), så går det ihvertfall fint med magen og den lille der inne tror jeg :-) innbiller meg faktisk at jeg kjenner bevegelser, men er nok bare håpefull innbilning, hehe...
Zeke Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2011 Uffda det er ikke moro Tenk at det blir bedre etterpå da, har operert ut alle fire selv , ikke moro da men godt nå Da ønsker jeg deg lykke til på tirsdag skal tenke på deg
Fjelljenten Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Tusen takk :-) skal bli godt å få den ut og bare kunne glede seg til jul ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå