snuppo Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Gleden ble kortvarig gitt, kommer inn hit igjenn...
Solsikke78 Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 *trøste*. Mistet selv for 3 uker siden, og det var helt grusomt, men det blir bedre Nå har vi ikke brukt noe, så er spent men likevel livredd for neste gang. Lykke til videre til deg <3
snuppo Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2011 Takk.... trodde man bløde mye ved en sa,men har jo blødd mindre enn en vanlig mens. rart,
Grynet:) Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Huff.. Er du helt sikker på at at det gikk galt? Noen har små blødninger uten at det skader nenting. Håper uansett det går bra med deg!
Solsikke78 Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Aner ikke hvor mye det er vanlig å blø ved sa, jeg hadde MA i uke 11 og utskraping. Blødde ikke så mye etter det heller så kanskje det er individuelt. Men man kan også blø uten at det går galt ja. Men går ut fra at du har sjekket det. God klem uansett
mucha Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Det var triste nyheter snuppo:( Vet akkurat hvordan dette føles rett opp i julen!! Det er uansett trist når det går sånn,men kanskje ekstra trist i denne høytidsfeiringen:( Håper du går på med godt mot i neste pp,å klarer å kose deg i julen;) Mange trøsteklemmer til deg!
snuppo Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2011 ja, er kipt..... skal nok kose meg i julen fordi sammen med venner og familie, blir nok lettere hver dag, det var nok ikke meningen det skulle bli noe. så da har jeg 2 forsøk igjenn.......bah,,,,det blir jeg litt stressa av
Novembernurkimagen<3 Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 Så leit å høre, snuppo. Vær snill med deg selv, jeg håper det blir din tur snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå