snuppo Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 billigtesten var helt negativ idag, selv hade jeg positiv på digital igår...så har nok mista, lister meg stille ut og kommer fort tilbake
vurdere1til Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 kan jo være noe feil med billigtesten
snuppo Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2011 tok 2 billigtester:P har hatt blødning og testene ahr bare blitt svakere
MღM Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Huff, det var trist vet hvordan det føles. Jeg trøstet meg med at det nok var noe galt med spiren, synes det hjalp litt. Håper å se deg her straks igjen! Ps. jeg ble forresten gravid straks etterpå den gangen, så hvis ikke evt. legen anbefaler noe annet så ville jeg bare kjørt på Lykke til!
snuppo Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2011 har ivf jeg, så må vente til slutten av januar, sa skal jeg sette inn pånytt i naturlig syklus.
Fjelljenten Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Så trist å lese :-( Håper likevel du klarer å få en fin jul, og at du kommer raskt tilbake på nyåret!
snuppo Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2011 skal vertfall kose meg med bealys i jula da......fattig trøst.....men sånn er livet, man må bare gå vidre....livet er ikke bestandig en dans på roser.....synes bare jeg har hatt litt vel mye motgang dette året,....
Fjelljenten Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Skjønner deg veldig godt dessverre, har prøvd i 2 år selv... men det er håp, ikke glem det, og som du sier, man kan ikke gjøre annet enn å gråte og gå videre... kos deg med masse baylies du, og stå på videre!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 Trist å høre! Ha en god jul og lykke til i januar Satser på du snart e tilbake!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 18. desember 2011 #10 Skrevet 18. desember 2011 Neiiii, var ikke dette jeg ville lese!!!! Huff, sender deg en god klem <3 Krysser fingrene for at spiren sitter neste gang, det har du virkelig fortjent!
snuppo Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2011 sant tingerlise, var ikke det som skulle skje...men håper eggene overlever opptining vertfall. så jeg slipper eggutak igjenn. neste gang syr jeg meg selv igjenn så den må bli der ,hahaha neida, eneste positive som er, er at fryseforsøk er bonus forsøk, og det ble jeg litt letta over. men livet går videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå