Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Håper den holder seg borte i 9 mndr nå! Skal kjøpe test i dag, og skal teste så fort jeg kommer hjem igjen Må bare la være å drikke en stund nå, og håpe at tissetrangen kommer som bestilt dryss litt gravidstøv i min retning vær så snill??
lillemirakel2014 Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Når hadde du IKM da?=) Kjempespennende at du enda ikke har fått tr! Og hvilken test tenker du å kjøpe? Det heter jo at man bør tra gr test med morgenurin siden hcg`en er mest konsentrert da, så da er det størst sjanse for å få utslag.. : ) Sitter en dag over IKM selv og ingen tr.... tenker å teste i morgen om den ikke kommer i dag =)) Få høre hvordan det går da?: )
Dossa :) Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Har du fått testet snuppa? Jeg håper du får en positiv test, hadde vært verdens beste julegave *smiler*
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2011 negativ CB digital i kveld, men fortsatt ikke noe tegn til mens. Får bare vente å se da Irriterende! Hadde første dag med mens den 17. november, så burde ha kommet iløpet av helga synes jeg ;p
nurkisimaven Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Kan hende du er gravid da?.... Jeg hadde første dag i siste mens 19 nov ca. Enda ingen tegn til mens. men så sliter jeg md pcos. og menstruasjonen tok 50 dager før den kom sist..så gidder ikke teste engang:(
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2011 ja, kan jo hende, får bare vente å se, og har den ikke kommet på onsdag får jeg svi av en test til Håper du ikke får noe besøk på 9 mndr av den riktige grunnen englefjes
Dossa :) Skrevet 19. desember 2011 #8 Skrevet 19. desember 2011 Jeg har troa på deg Garfy *smiler* Du vil snart få en positiv test )
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2011 da kom mensen.. baff Men men, får prøve igjen om noen uker ^^ Sex annenhver dag til den sitter Var jo litt overilt å tro at jeg fikk det til på første pp Januar er min mdn Dermed basta! Lykke til videre til dere andre å Nyttårsbaby får jeg satse på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå