Gå til innhold

JAAAA!!! Fortsatt ingen mens!!!

Blafrende Hengejur♥♂08♂13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper den holder seg borte i 9 mndr nå! Skal kjøpe test i dag, og skal teste så fort jeg kommer hjem igjen ;) Må bare la være å drikke en stund nå, og håpe at tissetrangen kommer som bestilt :P

dryss litt gravidstøv i min retning vær så snill??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hadde du IKM da?=) Kjempespennende at du enda ikke har fått tr!

Og hvilken test tenker du å kjøpe? Det heter jo at man bør tra gr test med morgenurin siden hcg`en er mest konsentrert da, så da er det størst sjanse for å få utslag.. : )

Sitter en dag over IKM selv og ingen tr.... tenker å teste i morgen om den ikke kommer i dag =))

Få høre hvordan det går da?: )

Skrevet

Spennende med dere begge to da:):)

Skrevet

Har du fått testet snuppa?

Jeg håper du får en positiv test, hadde vært verdens beste julegave *smiler*

Skrevet

negativ CB digital i kveld, men fortsatt ikke noe tegn til mens. Får bare vente å se da :P Irriterende!

Hadde første dag med mens den 17. november, så burde ha kommet iløpet av helga synes jeg ;p

Skrevet

Kan hende du er gravid da?.... Jeg hadde første dag i siste mens 19 nov ca. Enda ingen tegn til mens. men så sliter jeg md pcos. og menstruasjonen tok 50 dager før den kom sist..så gidder ikke teste engang:(

Skrevet

ja, kan jo hende, får bare vente å se, og har den ikke kommet på onsdag får jeg svi av en test til :P

Håper du ikke får noe besøk på 9 mndr av den riktige grunnen englefjes :)

Skrevet

Jeg har troa på deg Garfy *smiler*

Du vil snart få en positiv test :))

Skrevet

da kom mensen.. baff :( Men men, får prøve igjen om noen uker ^^ Sex annenhver dag til den sitter :P Var jo litt overilt å tro at jeg fikk det til på første pp :P Januar er min mdn :P Dermed basta! ;)

Lykke til videre til dere andre å :) Nyttårsbaby får jeg satse på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...