Bergans Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Jeg var på Gyn undersøkelse på fredag pga store mensblødninger.. De fant heldigvis ingenting galt, alt så veldig bra ut Jeg tok innvendig UL å da kunne legen fortelle meg at hun så et modent egg som bare lå å ventet på å bli befruktet.. Hun sa til meg at i år skulle jeg ikke bry meg om julevasken men derimot drive med andre ting .. hehe Spennende.. IKM er nyttårsaften..
Tessy Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Spennende da=) Er bare å kose seg da!! Lykke til
Bergans Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2011 Ja da får jeg håpe vi har gjort skikkelig jobb denne mnd å at det modne egget er befruktet ) Grusom lang denne ventiden mellom El og IKM.. Nyttårsaften er IKM..
Tessy Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Ja ventetiden blir veldig lang...dagene smyger seg liksom avgårde...akkurat nå syns jeg dagene før EL tar tid og...mensen ble ferdig i dag så nå kan mannen komme hjem og vi kan starte juleferien og babymaking:) hehe Blir spennende å se, er jo hvertfall godt for deg å vite at egget var fint og helt modent og klart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå