lille mini til mamsen Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Sønnen vår er nå 2 år gamel.... Super snill og aldri noe problem med han... Problemet handler ikke om han, men og faren... JEG KLIKKER SNART... Tror ikke han kunne gitt mer faen.... Hver natt siden mini ble født har jeg stått opp med han, er han syk gir jeg medisiner, gråter han er det jeg som trøster... JEg er ALLTID her.... Saken er den at jeg slater med deprisjoner, har hatt angstanfall. JEg sliter også med irritabel tarm noe som gjør at jeg har mye vondt i magen og diare ofte som igjen gjør at jeg blir slapp og slite.. MEn får jeg noe hjelp av samboer???? NEEEEEEEEI.... Nå er det ikke lenger enn unskyldning at han skal på jobb for min del... For jeg fungerer ikke lenger... Vi har det slik at vi skal stå opp annen hver dag i helgene hvis nattan går plettfri da... HAn sto opp i går,,, bare legger seg på sofaen og ser på tv og mini er inne hos meg å holder på.. Gjør mini noe så får han bare tilsnakk fra sofaen uten å vise noe som helst engasjement.... I natt har mini holdt på siden han er syk og jeg har sovet i 2 timer... Min samboer har ikke lukket opp øya en gang. JEg har sovet med hodet på natt bordet for at mini skal få den plassen han vil... JEg vekket samboer nå mini ville opp kl 06.30 men da fikk jeg beskjed om at jeg var umenneskelig og egoistisk siden han sto opp i går... JEg fortalte han at hvis du noen gang er oppe med mini på natta så hadde det vært noe annet. JEg sa også at jeg har blit syk pga det her og da sa han ja ja ja lukk døra..... HAn hører jo ikke... blir jo bare sur. alt skal passe til han.... Trenger hjelp... hva hadde dere gjort? jeg orker snart ikke det her..... Føler meg som en zombi.
Isola&Lille+julegave Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Jeg tenker at hvis man ikke får noe hjelp og støtte og det ikke går ann å samarbeide er det jo mye bedre å være alene!! Da slipper du å irritere deg, bli skuffa og det er mye mindre slitsomt når man vet at man må! Hilsen alenemor.
lille mini til mamsen Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2011 er slik jeg tenker også.... Noen ganger skriver jeg på facebook at jeg er trøtt eller at mini har vært våken hele natta og jeg har ikke sovet.. Da er det vanskelig når folk kommenterer med at jeg har jo min samboer og jeg får jo ihvertfall hjelp og kan legge meg til å sove igjen bla bl bla...... uff kjenner meg så sliten og lunta er så kort så jeg er så redd for at jeg skal gnåle og gneldre på mini uten ordentlig grunn... tåler ikke mye nå kjenner jeg... har vekket han nå og spurt om han kan stå opp og om jeg kan sove en side... han sa mhm... men sover enda....
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Du er jo allerede alenemor, men må sikkert rydde opp og vaske opp all dritten til gubben også kan jeg tenke meg? Og lage middagene hans? Hadde pælma hele gubben ut, slik at han fikk seg en vekker. Kast ham ut, slik at han får seg en støkk og må tenke over oppførselen sin. Han høres ut som en umoden og lat tenåring. Er jo ikke snakk om å avslutte forholdet, men å få ham til å forandre seg! Jeg hadde aldri funnet meg i noe sånt; tror du er ei dame med lav selvtillit; ta et tak i deg selv og innse at du fortjener bedre!! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå