Gå til innhold

Omgangssyke og vektnedgang

Anbefalte innlegg

Jeg fikk omgangssyke onsdag i denne uken og har gått ned 3,5 kg på disse dagene. Fra før har jeg gått ned et par kilo og er nå i uke 26. Jeg har drukket mye de siste dagene, og begynte å spise normalt igjen i går, allikevel hadde jeg gått ned et kilo fra i går til i dag. Jeg er i utgangspunktet ikke så bekymret for vekta da jeg har litt ekstra å ta av, men syns det er litt mye på så kort tid. Jeg har forøvrig hatt omgangssyke 4 ganger den siste måneden, men har ikke gått ned så mye de andre gangene. Bør jeg ta kontakt med lege på mandag om vektnåla ikke stopper/snur? Hva ville dere ha gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143887850-omgangssyke-og-vektnedgang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omgangssyke 4 ganger på en måned? Det høres mer sannsynlig ut at du kaster opp pga. graviditeten... Det er ikke sikkert de kiloene er noe problem, men jeg ville tatt kontakt med legen og hørt for sikkerhets skyld - spesielt siden du er så langt. Bedre føre var enn etter snar?:)

Jeg har ikke kastet opp så mye, mest diare, så tror nok ikke det har noe med graviditeten å gjøre. Har bare gått ned 200gram det siste døgnet så det kan hende det snur nå. Skal til jordmor på torsdag så jeg tror jeg venter til da, men takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...