*LilleTroll + spira Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Nå hørtes det ut som om jeg er skikkelig vill på flaska til vanlig (altså ikke gravid!), er ikke det.. Men liker god vin til god mat i ny og ne :-) Eller bare litt bobler med jentene! De nye juicene som heter vår er nam nam og deilig til mat :-) http://www.sunniva.no/artikler/243628.cms?hvor-kan-jeg-finne-var
Mrs Georgine Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Savner litt vin, ja... Jeg syns også at juleølen til Clausthaler er veldig god til julematen. Ellers finnes det mange gode eplejuicer, som også går an å kjøpe på polet i fine glassflasker.
magica78 Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Mmmm, de ser kjempe gode ut. De hadde ikke fått de på polet her ende sist jeg spurte, men gleder meg til å smake på de
OptimistHoppa Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Spennende! Har Ultra i nabolaget så det må nok testes:)
eviglykke Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 alkoholfri hvitvin har faktisk kommet seg drastisk de siste årene! Spør på polet - det er mye å velge blant. Jeg er LEI av diverse eplejuice
vårlille2012 Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Hei Jeg var på julebord med jobben til kjærsten på Ekebergrestauranten, og da fikk jeg servert denne med smak av eple, rød rips og rabarbera, kjempegodt og frisk smak. Prøvde å kjøpe på polet i helgen, men da var det tomt, gitt. Så jeg kommer til å kjøpe inn et par neste gang jeg ser den i butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå