Gå til innhold

Flere med syke småtroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her har vært forkjølet en gang allerede og i går kveld fikk hun feber, dårlig mage og masse snørr. Stakkers. Ikke enkelt med en storesøster i barnehage. Hun er bedre i kveld, men det har ikke blitt mye søvn den siste tiden. Hun fyller fire mndr i dag. Førstemann var nærmere året før hun ble syk.

Andre med syke bebisser om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her har vi hatt det gående mer eller mindre hele høsten. Eldstemann(snart 3 år)begynte i bhg nå i høst. Og vi har vel knapt hatt 3 uker mellom hver forkjølelse. Minste har fått alle forkjølelser som eldste har hatt. Nå er hun snart 8 mnd og har nå vært forkjølet i mer eller mindre 3 uker i strekk.

Med siste forkjølelse kom også tannfrembrudd. I dag kjente jeg at tann nr 3 var kommet gjennom. Det er tann nr 3 på 3 uker. Og det har vært 3 heftige uker, for hun har vært skikkelig plaget. Svært lite søvn her også siste ukene, og jeg var ikke bortskjemt med god søvn på forhånd heller, så jeg er ganske sliten jeg også. Gjør ikke mer enn nødvendig til denne julen.

Det er vel heller ikke over med det første regner jeg med. I bhg henger oppslag om at det går vannkopper og brennkopper på avdelingen. Så regner med at i julen får vi vannkoppene på besøk :-/.

Eldste har omtrent ikke vært syk før, så er litt uvant med så mye sykdom i huset. Mannen min har også blitt smittet flere ganger. Jeg har heldigvis sluppet unna, har bare hatt litt sår hals og lett tett nese innimellom.

Håper at vi gjør unna i år og til neste år når yngste begynner i bhg er vi herdet :-P

Skrevet

Her har vi holdt på med diverse forkjølelser nå i 6 uker, byttet på å ha feber - snuoois på 10 mnd, far eg jeg... Og for å toppe det hele har hun siste uka hatt omgangssyke med oppkast og diare - men det ser det ut at vi voksne slipper unna ihvertfall.... Men stakkars lille gullet som har vært så lenge syk nå - er blitt skikkelig klengete på mamman sin, er veldig kosete og trenger en ekstra hvil iløet av dagen - helst på armen min i senga vår. Virker som hun trenger ekstra mye nærhet - og det får hun=) Her er det ikke barnehage, men vi har da venner med barnehagebarn:/

Skrevet

Oh, stakkers dere og deres småtroll. Skjønner at vi ikke kan klage. Dagen i dag har vært bedre, håper at også natten blir det.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...